To ενδιαφέρον για την τεχνολογία και τις φυσικές επιστήμες θέτουν στο περιθώριο τις ανθρωπιστικές επιστήμες και συγκεκριμένα τα μαθήματα λατινικών και αρχαίων ελληνικών στα σχολεία στη Γερμανία, γράφει σε άρθρο της η γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung.
«Στα σχολεία της Βαυαρίας υπάρχουν διαθέσιμες έξι διαφορετικές κατευθύνσεις: ανθρωπιστικές επιστήμες, τέχνη, κοινωνικές επιστήμες, οικονομία, γλώσσες, φυσικές επιστήμες και τεχνολογία. Ορισμένα γυμνάσια προσφέρουν μόνο μία κατεύθυνση, ενώ άλλα περισσότερες. Κατά την τελευταία σχολική χρονιά, οι μισοί μαθητές από την όγδοη τάξη και μετά επέλεξαν την κατεύθυνση φυσικών επιστημών και τεχνολογίας. (…)
Στο γυμνάσιο Τερέζιεν του Μονάχου, το οποίο προσφέρει στους μαθητές τη γλωσσική και ανθρωπιστική κατεύθυνση, μόλις επτά παιδιά φέτος μαθαίνουν αρχαία ελληνικά – από τους 680 μαθητές», γράφει η εφημερίδα, σύμφωνα με τη Deutsche Welle.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια του σχολείου ωστόσο αυτό οφείλεται κυρίως στην πανδημία, καθώς επί δύο χρόνια το μάθημα εξ αποστάσεως δεν κατάφερε να πείσει τους μαθητές για την αξία των αρχαίων ελληνικών.