Ο συντονιστής της ΕΜΑΚ που επιχειρεί για την κατάσβεση της φωτιά στο Euroferry Olympia και τον εντοπισμό των 10 αγνοούμενων, περιέγραψε πως αυτή τη στιγμή το πλοίο είναι σαν μία χύτρα που επιπλέει και βράζει.

Ο Δημήτρης Κοντογιάννης, μιλώντας στην ΕΡΤ, ανέφερε πως η θερμοκρασία εντός του πλοίου είναι 200 έως και 300 βαθμούς σε ορισμένα σημεία.

«Είναι σαν να έχουμε μία χύτρα που βράζει και επιπλέει στο νερό», είπε χαρακτηριστικά ο συντονιστής της ΕΜΑΚ, ενώ πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις από το σημείο που μπαίνουμε για τις έρευνες. Μπαίνουμε από ένα μόνο σημείο, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και αποκτήσαμε πρόσβαση και στο τρίτο γκαράζ».

Τι λέει η πλοιοκτήτρια εταιρεία για τους οδηγούς που έμειναν στο φορτηγό

Αγνοούνται ακόμα 10 άτομα στο πλοίο Euroferry Olympia που τυλίχτηκε στις φλόγες τα ξημερώματα της Παρασκευής 18 Φεβρουαρίου. Μέχρι στιγμής έχει βρεθεί νεκρός ένας Έλληνας οδηγός και έχει διασωθεί ένας Λευκορώσος.

Ο εκπρόσωπος ναυτιλιακής εταιρείας Grimaldi Group, Πολ Κυπριανού μίλησε στον ΑΝΤ1 για όσους ρίχνες ευθύνες στην εταιρεία. «Είχε περάσει από έλεγχο το πλοίο στις 16/2 από τους έλληνες επιθεωρητές. Δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι τα συστήματα πυρασφάλειας δεν λειτούργησαν. Υπήρχαν διάδρομοι στο γκαράζ ανάμεσα στα αυτοκίνηταγι’ αυτό άλλωστε και οι περισσότεροι οδηγοί είχαν ανέβει στο κατάστρωμα του πλοίου», είπε απαντώντας στις καταγγελίες οδηγών πως δεν μπορούσε να περάσει ένας σχετικά εύσωμος άνθρωπος ανάμεσα στα οχήματα, επομένως δεν υπήρχε ευχέρεια και για πυρόσβεση αμέσως μετά από την εκδήλωση της φωτιάς.                             ×

Για τις συνθήκες υγιεινής και τις καταγγελίες οδηγών για ψύλλους και κοριούς στις καμπίνες ανέφερε: «Στο συγκεκριμένο ταξίδι είχαμε 159 οδηγούς, έχουμε μέσα στο πλοίο 77 καμπίνες. Υπήρχε αρκετός χώρος για να μείνουν όλοι. Δεν είναι δικαιολογία, ενδεχομένως οι ίδιοι να θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στις καμπίνες και δεν ανεβαίνουν. Είναι παράβαση του διεθνούς κανόνα. Αν υπήρχε θέμα υγειονομικό δεν θα δινόταν άδεια απόπλου. Δεν υπήρχε θέμα εγκλωβισμού των φορτηγών γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είχε ανέβει στις καμπίνες. Είναι ξεκάθαρο».