Κορυφώνεται η αγωνία για τον εντοπισμό των υπολοίπων 10 αγνοουμένων μεταξύ των οποίων και δύο Έλληνες- στο πλοίο Euroferry Olympia, στο οποίο ξέσπασε φωτιά τα ξημερώματα της Παρασκευής ανοιχτά της Κέρκυρας. Οι έρευνες συνεχίζονται από εξειδικευμένα συνεργεία για τον εντοπισμό τους έπειτα από τη σορό που βρέθηκε στο φλεγόμενο πλοίο αλλά και τον 21χρονο που βρέθηκε ζωντανός μετά από 53 ώρες.
Άνδρες του πυροσβεστικού σώματος και της ΕΜΑΚ έχουν ανέβει στο πλοίο και προχωρούν σε έλεγχο στα ασφαλή σημεία του και συγκεκριμένα στα σημεία που δεν έχουν αναπτυχθεί μεγάλα θερμικά φορτία στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό του.
Επίσης, από το γήπεδο Κασσιόπης ελικόπτερο της Πυροσβεστικής παρέλαβε άνδρες της ΕΜΑΚ οι οποίοι θα συνδράμουν στις έρευνες για τον εντοπισμό των 10 αγνοούμενων.
Το οχηματαγωγό, στο οποίο εξακολουθούν να καίνε μικρές εστίες φωτιάς, έχει ρυμουλκηθεί βορειοανατολικά της Κέρκυρας για να αποφευχθεί μία θαλάσσια ρύπανση. Επίσης, έχει πάρει ελαφρά κλίση χωρίς, πάντως, να κινδυνεύει να βυθιστεί, καθώς είναι δεμένο από τα ρυμουλκά πλοία.
58χρονος Έλληνας ο νεκρός που εντοπίστηκε στο φλεγόμενο πλοίο
Σε Έλληνα ανήκει η σορός που εντοπίστηκε στο Euroferry Olympia. Πρόκειται για 58χρονο οδηγό φορτηγού, η σορός του οποίου αναγνωρίσθηκε από τους οικείους του. Ο ίδιος εντοπίστηκε στο γκαράζ 2 του φλεγόμενου Euroferry Olympia.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, τον άτυχο άνδρα αναγνώρισε ο γιος του από ένα μενταγιόν και ένα τατουάζ που έφερε στο σώμα του.
«Έτσι επέζησα δύο μέρες στο φλεγόμενο πλοίο»
Χθες, Κυριακή, εντοπίστηκε ζωντανός έπειτα από 53 ώρες ένας 21χρονος Λευκορώσος ο οποίος φέρεται να δήλωσε ότι άκουσε φωνές από τους άλλους αγνοούμενους.
«Όταν ξέσπασε η φωτιά κοιμόμουν. Όταν ξύπνησα και κατάλαβα ότι ξέσπασε φωτιά, προσπάθησα να βρω δίοδο διαφυγής αλλά δεν τα κατάφερα. Υπήρχε πολύ υψηλή θερμοκρασία και αποφάσισα να μείνω στην καμπίνα του φορτηγού. Έμεινα για δύο ημέρες και άναβα τα φώτα του φορτηγού σποραδικά για να βλέπω τι γίνεται, γιατί φοβόμουν μην πιάσει φωτιά στο γκαράζ που βρισκόμουν», είπε στις Αρχές ο 21χρονος.
«Άκουγα συνέχεια θορύβους αλλά δεν μπορώ να ξέρω από πού προέρχονταν. Βγήκα την τρίτη ημέρα που κατάλαβα ότι είχε πέσει η θερμοκρασία και για να σιγουρευτώ έπιασα τις λαμαρίνες με τα χέρια μου. Έψαχνα στα τυφλά και τελικά είδα μια πινακίδα που έγραφε “έξοδος κινδύνου”. Την ακολούθησα και κατάφερα να βγω από το σημείο που ήμουν» συμπλήρωσε.
Οι Λιμενικοί εκτιμούν πως τρία είναι τα στοιχεία που κράτησαν τον Ουκρανό οδηγό στη ζωή. Καταρχήν ότι βρισκόταν στο γκαράζ – 1 όπου δεν είχε εκδηλωθεί φωτιά. Είχε εκδηλωθεί ανάμεσα στο δεύτερο και στο τρίτο deck του πλοίου. Το δεύτερο είναι πως τα γκαράζ σφραγίζονται αεροστεγώς με αποτέλεσμα να μην μπει μεγάλη ποσότητα καπνού στο εσωτερικό του. Το τρίτο, και εξίσου σημαντικό, ήταν η ψυχραιμία του.