Η φωτογράφος Magdalena Wosinska είναι μια σύγχρονη λάτρης της περιπέτειας, που ακολουθεί το ένστικτό της στις ανεξερεύνητες γωνιές του Out There. Το πάθος της για το άγνωστο την έκανε ιδανική επιλογή για το λανσάρισμα της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας της Carrera «Out There».
Η πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam, βασίστηκε στην πεποίθηση της Carrera ότι το πάθος είναι αυτό που μας κινεί στο ταξίδι της ζωής.
Το πάθος μας κάνει ακούραστους, ανήσυχους και περιπετειώδεις. Μας πηγαίνει σε μέρη που δεν ξέραμε καν πως υπάρχουν, μας κάνει να υπερβούμε τα όρια ασφαλείας μας και μας χαρίζει εμπειρίες που δεν περιμέναμε ποτέ. Το πάθος μας πηγαίνει Out There.
Για να αποδώσει αυτή την αίσθηση, η Magdalena βγήκε στους δρόμους μαζί με φίλους της, ταξιδεύοντας μέσα και γύρω από την πόλη της, το Λος Άντζελες. Αντίθετα με τις περισσότερες επώνυμες εμπορικές φωτογραφίσεις, η προσέγγιση της Magdalena ήταν να αφήσει το ίδιο το ταξίδι να υπαγορεύσει τις εικόνες, και όχι το αντίστροφο.
Η παγκόσμια καμπάνια παρουσιάζει 4 διαφορετικές ιστορίες που ξεδιπλώνονται μέσα από 4 φωτογραφήσεις ηρώων:
– OUT THERE is your own corner office
Δεν είναι εύκολο να αποδράσεις από το 8άωρο και να βρίσκεις τη θέση σου στον κόσμο. Μα, μόλις το καταφέρεις, μπορείς να αρχίσεις να ζεις τη ζωή που θες αντί να την ονειρεύεσαι.
– OUT THERE is the road less boring
Υπάρχουν δύο δρόμοι για να περάσεις τη ζωή σου: Μπορείς να πάρεις το ασφαλές, προβλέψιμο μονοπάτι ή να βγεις Out There.
– OUT THERE there’s no such thing as a wrong turn
Θέλει θάρρος να βουτήξεις με το κεφάλι στο άγνωστο αλλά η ανταμοιβή μπορεί να είναι η καλύτερη ιστορία της ζωής σου. Το να χαθείς μπορεί να είναι η μεγαλύτερη περιπέτεια.
– OUT THERE is not your daily commute
Υπάρχει καλύτερος τρόπος να πας στα μέρη που θέλεις να είσαι. Άφησε πίσω σου το αργοκίνητο λεωφορείο, το στοίβαγμα στο μετρό και το αυτοκίνητο του συναδέλφου και βγες Out There.
Το Out There ταξίδι της Magdalena στις ΗΠΑ, έκανε στάσεις στο Filmore, στο Downtown Los Angeles, στη Lake Piru και στο Mount Baldy. Οι εικόνες και το υλικό παρουσιάζονται στην καινούργια πλήρως ολοκληρωμένη παγκόσμια καμπάνια.