H Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με απόφασή της, συνέστησε στους Συνεταιρισμούς Ιδιοκτητών Ραδιοταξί τα τηλεφωνικά κέντρα τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι καταγράφουν τις συνομιλίες και παράλληλα να εξασφαλίζουν τεχνικά ότι οι πελάτες ακούν ολόκληρο το μήνυμα προτού ξεκινήσει η συνομιλία με το τηλεφωνικό κέντρο.
Ακόμη, η Αρχή αναφέρει ότι στο ηχογραφημένο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται ότι πάντα οι συνομιλίες καταγράφονται και σκοπός της καταγραφής αυτής είναι η παροχή αποδεικτικών στοιχείων της συγκεκριμένης επικοινωνίας.
Επίσης, αναφέρει η Αρχή, «ότι οι συνεταιρισμοί των ραδιοταξί μπορούν να τηρούν τις κασέτες με τις συνομιλίες το πολύ μέχρι 30 ημέρες, ενώ παράλληλα επέβαλε πρόστιμό 1.000 ευρώ σε συνεταιρισμό ραδιοταξί καθώς αρνήθηκε να χορηγήσει αντίγραφο ηχογραφημένης συνομιλίας».