Μία Ferrari είναι τόσο γρήγορη όσο τα ελαστικά της. Οχτώ κύλινδροι, 32 βαλβίδες, 4.308 κυβικά εκατοστά που αποδίδουν 490 άλογα και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 311 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα ή αλλιώς σε μία ανάσα…

Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος

Κι όμως στο τέλος όλη αυτή η δύναμη πρέπει να περάσει από τα ελαστικά στην άσφαλτο για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα. Ένα κρίσιμο συστατικό του κάθε αυτοκινήτου, πόσο μάλλον ενός αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων όπως το συγκεκριμένο.

Το newsbeast.gr κατάφερε να βρεθεί στην αλλαγή ελαστικών μιας Ferrari F430 Spider και σας μεταφέρει το κλίμα μιας τέτοιας όχι και τόσο συχνής στο μάτι, διαδικασίας.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι φυσιολογικό να μαγνητίζει τα βλέμματα από όπου περνάει και φυσικά το βουλκανιζατέρ δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Περαστικοί, πεζοί και οδηγοί σταματούσαν για να το χαζέψουν καθώς έκανε την εντυπωσιακή του είσοδο στο κατάστημα.

Αν και με μόλις 2.500 χλμ. στο… βιογραφικό της, η γρήγορη και οριακή οδήγηση του αυτοκινήτου έφθειρε τα ελαστικά που παρουσίασαν σημάδια κόπωσης. Όποτε ήρθε και η ώρα της αντικατάστασης τους με ένα καινούριο σετ αξίας 1.400 ευρώ!

Όπως γίνεται αντιληπτό, η συντήρηση μίας Ferrari, ειδικότερα όταν τη χρησιμοποιείς πραγματικά σαν αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, δεν έρχεται με μικρό κόστος και σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της, τα σχεδόν 20.000 χλμ, που προσθέτει ετησίως στο κοντέρ της, του κοστίζουν περίπου 10.000 ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνεται στο ποσό το κόστος των 15 και πλέον λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν μπορεί να μπει κόστος! Μπορεί στην Ελλάδα της κρίσης ένα τέτοιο αυτοκίνητο να μοιάζει με υπερβολή, όμως ποιος μπορεί να βάλει φρένο στα όνειρα…