Για έξι άγονες γραμμές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον στο σημερινό διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας ενώ όπου δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί.
Πρόκειται για τις γραμμές:
Καστός (Λευκάδας) – Μύτικας (Αιτ/νιας)
Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος -Κως – νίσυρος – Τήλος – Ρόδος
Πειραιάς – Κάλυμνος -Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος
Πειραιάς – Νάξος – Δονούσα
Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσια – Κατάπολα
Πειραιάς – Σύρος – Αγ. Κήρυκος -Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ Σάμου
Αντίθετα δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στις δύο μεγάλες άγονες που είναι Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Θεσσαλονίκη – Λήμνο – Μυτιλήνη που εξυπηρετεί αυτή την περίοδο η ΑΝΕΚ.
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες εμφανίζονται αποφασισμένες να μειώσουν την παρουσία τους όπου «μπαίνουν μέσα» ενώ θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν γραμμές προέκτασης των βασικών γραμμών.
Στις 10 Νοεμβρίου πραγματοποιείται και ο διαγωνισμός για τις άγονες αρμοδιότητας της γενικής γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και αφορά τις γραμμές:
Ρόδος-Μεγίστη Καστελλόριζο και επιστροφή.
Ηράκλειο – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή.
Θήρα – Ανάφη – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι -Χάλκη-Ρόδος και επιστροφή.
Διαφάνι – Πηγάδια Καρπάθου και επιστροφή.
Θηρασιά-Οία Θήρας
Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και επιστροφή.
Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος και επιστροφή
Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι και επιστροφή.
Θηρασία- Θήρα και επιστροφή
Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος και επιστροφή.