Η ιδιαίτερη αξία των υπηρεσιών της Άμεσης Βοήθειας INTERAMERICAN, που δεν περιορίζεται στην ασφαλιστική κάλυψη αλλά ανταποκρίνεται και σε ευρύτερες ανάγκες της κοινωνίας, αναδείχθηκε και κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους. Κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, που ενσωματώνει και το δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου με τα χαρακτηριστικά της υγειονομικής κρίσης και των εκτάκτων συνθηκών, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε συνολικά 175.900 περιστατικά.
Σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, καταγράφηκε μικρή μείωση κατά 3,1% των περιστατικών που απασχόλησαν την εταιρεία, λόγω των περιοριστικών μέτρων στην μετακίνηση για τον κίνδυνο της πανδημίας, τα οποία επηρέασαν την Οδική Βοήθεια. Ωστόσο, οι υπηρεσίες βοήθειας για την αυτοκίνηση έφθασαν σε 166.693 εξυπηρετήσεις κλήσεων, ενώ η υγειονομική-ιατρική βοήθεια ανταποκρίθηκε σε 9.207 περιπτώσεις.
Ο ειδικός, σύνθετος δείκτης Net Promoter Score (NPS), που εκφράζει την ικανοποίηση των πελατών οι οποίοι έλαβαν σχετική υπηρεσία σε συνδυασμό με την πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, παρέμεινε και στο κλείσιμο του τετραμήνου ιδιαίτερα υψηλός και για διεθνή standards, φθάνοντας στις 80 μονάδες για την Οδική Βοήθεια και στις 59 για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια.
Ειδικότερα, από την αρχή του έτους μέχρι και τον Απρίλιο, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας υποστηρίχθηκαν συνολικά 166.693 περιπτώσεις. Αναλυτικά, με επιτόπου υπηρεσίες εξυπηρετήθηκαν πελάτες σε 77.784 περιστατικά και με μεταφορά-ρυμούλκηση σε συνεργείο ή εκτός δρόμου 41.098. Οι πλατφόρμες της εταιρείας μετέφεραν στην έδρα τους 8.977 οχήματα, ενώ υπηρεσίες Autohelp παρασχέθηκαν σε 38.834 περιπτώσεις. Παρατηρήθηκε και κατά το χρονικό διάστημα αναφοράς αυξανόμενη χρήση της ψηφιακής εφαρμογής «Drive On» για κινητό τηλέφωνο, που η INTERAMERICAN διαθέτει από το 2018 στους ασφαλισμένους της.
Το application παρέχει τη δυνατότητα κλήσης για βοήθεια από το πλησιέστερο προσφερόμενο σημείο, με παρακολούθηση και της προσέγγισης του οχήματος της εταιρείας στην τοποθεσία από την οποία έχει γίνει η κλήση. Επισημαίνεται ότι η Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN συνεχίζει τη συνεργασία της με τις ανάδοχες κοινοπραξίες μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, κατ’ αποκλειστικότητα, για την κάλυψη αναγκών μετακίνησης ακινητοποιημένων οχημάτων έξω από το οδικό δίκτυο.
Οι υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, κατά το πρώτο τετράμηνο, ανταποκρίθηκαν σε 14 περιπτώσεις για μεταφορές από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο και σε 1.770 με χρήση ασθενοφόρου του στόλου της εταιρείας. Ιατρικές συμβουλές και κατευθύνσεις δόθηκαν σε 7.409 περιπτώσεις, ενώ έγινε διαχείριση και 14 περιστατικών εκτός Ελλάδος.
Είναι αξιοσημείωτη η δραστηριότητα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας INTERAMERICAN για την κάλυψη αναγκών κοινωνικών δομών και φορέων, έναντι των οποίων η εταιρεία έχει δεσμευθεί με σύμφωνο συνεργασίας και υποστήριξης, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Κατά το τετράμηνο, η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με ασθενοφόρο αιτήματα της «Γραμμής Ζωής» (Silver Alert), των Παιδικών Χωριών SOS, της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (ΕΟΔ) και των Πυλώνων Αλληλεγγύης Δυτικής Ελλάδος, ενώ προσέφερε υπηρεσίες και σε μοναχικά ανασφάλιστα άτομα, υπό τις συνθήκες περιορισμού στο σπίτι. Αυτές οι εκτός ασφαλιστικής κάλυψης κοινωνικές υπηρεσίες έφθασαν συνολικά τις 92.
Οι υπηρεσίες της INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 1ο τετράμηνο 2020
Οδική Βοήθεια
Επί τόπου υπηρεσίες: 77.784
Autohelp: 38.834
Ρυμουλκήσεις: 41.098
Μεταφορά στην έδρα: 8.977
Σύνολο: 166.693
Άμεση Ιατρική Βοήθεια
Αεροδικομιδές: 14
Διακομιδή με Ασθενοφόρο: 1.770
Υπηρεσίες Συμβουλευτικής: 7.409
Περιστατικά Εξωτερικού: 14
Σύνολο: 9.207