Ο εγκλεισμός, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας και η αυτοαπομόνωση εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, μπορεί να είναι και η αφορμή για δημιουργικότητα.
Σε μία ταράτσα της Αθήνας, ανάμεσα στις πολυκατοικίες τής άλλοτε πολύβουης πρωτεύουσας, ο 16χρονος S.F., μαθητής της Α’ Λυκείου, με όπλο το ταλέντο και τη φαντασία του δημιούργησε ένα γκράφιτι εμπνεόμενος από την Covid-19.
Στον χώρο δεσπόζει το πρόσωπο μίας γυναίκας που φοράει μία ιατρική μάσκα, το «σύμβολο» των ημερών ενάντια στον κορονοϊό.
«Επέλεξα να αποτυπώσω ένα βλέμμα στο οποίο ο θεατής να μπορεί να αντιληφθεί τη λύπη καθώς και την απόγνωση λόγω της δραματικής εξέλιξης σχετικά με την εξάπλωση του κορονοϊού», λέει στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο S.F. Το έργο αυτό συμβολίζει την δική του οπτική γωνία στο πώς αποτυπώνεται η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες μέρες λόγω του κορονοϊού.
Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο λόγος που αποφάσισε να δημιουργήσει αυτό το γκράφιτι, ήταν η επιθυμία του να αποτυπώσει την καθημερινότητα πλέον όλων των πολιτών οι οποίοι κυκλοφορούν μονίμως με μάσκες, ενώ ταυτόχρονα ήθελε να αποδώσει στο έργο του και την προσωπική του άποψη σχετικά με το θέμα.
Ο 16χρονος μαθητής ασχολείται εδώ και επτά χρόνια με το γκράφιτι, παρόλα αυτά η ενασχόλησή του με τις τέχνες δεν σταματάει εκεί.
«Δεν ασχολούμαι μόνο με αυτή την τέχνη αλλά και με άλλες όπως τη φωτογραφία, τη ζωγραφική και το σχέδιο καθώς ως κύριο στόχο μου έχω να σπουδάσω στην ανώτατη σχολή καλών τεχνών όταν αποφοιτήσω από το σχολείο μου», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Οι μέρες όμως που διανύει η χώρα αποτελούν πηγή έμπνευσης για τον S.F καθώς έπειτα από τη γυναίκα με τη μάσκα δημιούργησε στην ταράτσα του σπιτιού του άλλο ένα γκράφιτι. Αυτή την φορά, το έργο του έχει το γνωστό μότο «μένουμε σπίτι- stay home» και απεικονίζει τη μορφή του ιού και γύρω από το «μένουμε σπίτι» υπάρχουν οι σημαίες της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας ζωγραφισμένες πάνω σε ιατρικές μάσκες.
«Για μένα το να ζωγραφίζω γκράφιτι καθώς και γενικότερα να σχεδιάζω ή να φωτογραφίζω είναι ένας τρόπος για να εκφράζομαι. Καθημερινά έρχομαι αντιμέτωπος με πολλές καταστάσεις οι οποίες μου δημιουργούν την επιθυμία να θέλω να εκφραστώ, μέσα από τις τέχνες νιώθω πως μπορώ να αποτυπώνω τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ο 16χρονος μαθητής μέσω της τέχνης του αποδεικνύει ότι για ακόμη μια φορά οι δύσκολες καταστάσεις δίνουν τη δυνατότητα να ξεδιπλωθεί η δημιουργικότητα και το ταλέντο ενός καλλιτέχνη.