«Για πρώτη φορά, μετά από αρκετά χρόνια, έχουμε αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Βόρεια Αμερική. Κι αυτό, είναι ένα πάρα πολύ αισιόδοξο μήνυμα» δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία πραγματοποιεί επαφές στη Νέα Υόρκη.
Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς των ΗΠΑ, την ενίσχυση των θετικών αποτελεσμάτων που υπήρξαν το 2013 και τη διαμόρφωση θετικού κλίματος για τη χώρα μας στα αμερικανικά ΜΜΕ, η κ. Κεφαλογιάννη είχε ήδη και προγραμματίζει αρκετές άλλες συναντήσεις με εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας.
Επίσης, με πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού διοργανώθηκε συνάντηση εργασίας με ασφαλιστικές εταιρείες των ΗΠΑ και επιλεγμένους γιατρούς της Νέας Υόρκης, με σκοπό την ενημέρωση τους για το πλαίσιο που διαμορφώνεται στην Ελλάδα σχετικά με τον ιατρικό τουρισμό. Παράλληλα, η κ. Κεφαλογιάννη θα έχει συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη αεροπορικών εταιρειών.
Αναφερόμενη στη φετινή χρονιά, η υπουργός Τουρισμού εκτίμησε ότι «το 2013 ήταν η χρονιά που ο ελληνικός τουρισμός έκανε τη μεγάλη του επιστροφή». «Πρόκειται για μια χρονιά που θα έχουμε το ρεκόρ όλων των εποχών, τόσο σε σχέση με τις αφίξεις των ξένων τουριστών, όσο και με τα έσοδα, τα οποία μεταφράζονται και σε θέσεις εργασίας που τόσο έχει ανάγκη η χώρα μας σε αυτή τη φάση» πρόσθεσε.
Στη συνέχεια, η κ. Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι «για πρώτη φορά, μετά από αρκετά χρόνια, έχουμε αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Βόρεια Αμερική κι αυτό είναι ένα πάρα πολύ αισιόδοξο μήνυμα. Η Βόρεια Αμερική ήταν άλλωστε μια παραδοσιακή αγορά για τον ελληνικό τουρισμό, που, δυστυχώς, τα τελευταία προηγούμενα χρόνια είχε συνεχώς μείωση. Γι’ αυτό, για μας, είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε τη δουλειά και την προσπάθεια που κάνουμε για να προσελκύσουμε τουρίστες από τη Βόρεια Αμερική. Αυτές τις μέρες, βρισκόμαστε εδώ, για να έχουμε στοχευμένες επαφές με τους εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας. Και, βεβαίως, για να μεταφέρουμε το μήνυμα της Ελλάδας ως ενός ασφαλούς και φιλόξενου προορισμού, κι αυτό γίνεται με συναντήσεις που έχουμε με πολύ σημαντικά ΜΜΕ της Αμερικής, όσο και με την προσπάθεια που θα κάνουμε για μια πολύ στοχευμένη καμπάνια στην αμερικανική αγορά. Αυτό που θέλουμε να δείξουμε είναι ότι η Ελλάδα είναι και πάλι της μόδας, είναι ένας παραδοσιακός προορισμός, ο οποίος προσελκύει κάθε χρόνο πολύ γνωστές προσωπικότητες από την Αμερική, Επομένως, γιατί να μην απευθύνεται και στο μέσο Αμερικάνο».