Την έντονη αντίδραση της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας προκάλεσε διαφήμιση που παίζει στην ελληνική τηλεόραση -αλλά και στο YouTube- και απεικονίζει τον πρωταγωνιστή του σποτ να πακετάρει μία κότα για να την πάρει μαζί του στο ταξίδι του, με ΚΤΕΛ.
Η Φιλοζωική εξηγεί ότι δεν προβλέπεται αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης του ζώου και ότι η διαφήμιση προχωρά σε «λανθασμένη ενημέρωσης του κοινού» περί τοποθέτησης των ζώων στους χώρους αποσκευών στα ΚΤΕΛ.
Πάνω απ’ όλα όμως, η Οργάνωση θεωρεί τη διαφήμιση παράνομη λόγω της συμπεριφοράς προς το ζώο και κατακρίνει εν γένει «τη χρήση ζώων με σκοπό την αποκομιδή κέρδους».
Κατά συνέπεια, ζητά την άμεση απόσυρσή της, με επιστολή της προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και ζητά την παρέμβαση Εισαγγελέα και συγκεκριμένα του Εισαγγελέα Προστασίας Ζώων Αθηνών.
Διαβάστ