Με «όπλο» το διαδίκτυο, το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, ξεκινά τη νέα του καμπάνια για την διαφημιστική προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Στόχος είναι η Ελλάδα να καταστεί αξιόμαχη στις προκλήσεις που διαμορφώνονται διεθνώς, ανέφερε ο Παύλος Γερουλάνος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των δεκατριών νέων video που θα εμπλουτίζουν στο εξής το δικτυακό τόπο Youingreece.

Παράλληλα, ανακοίνωσε το νέο διαδικτυακό πρόγραμμα που ακούει στο όνομα my-greece.gr, το οποίο αποτελεί τη μετεξέλιξη του Youingreece και της δράσης Συμμαχία για την Ελλάδα. Ο χρήστης θα καλείται να ανεβάζει τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεο του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά, τις ομορφιές της και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το εν λόγω υλικό θα συνοδεύεται από ένα μικρό κείμενο 25 λέξεων, μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μας περιγράφει τη δική του εμπειρία.

Στόχος είναι το my-greece.gr να αποτελέσει το φωτογραφικό και αρχειακό πλούτο που θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την ανάπτυξη των 90 εμπειριών του Visitgreece.gr.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, πλέον για κάθε τουριστική καμπάνια πρώτα θα γίνεται μελέτη και μετά οι σχετικές ανακοινώσεις. Καμπάνια όπως γινόταν στο παρελθόν, δεν θα υπάρξει στο μέλλον, δήλωσε ο υπουργός, σημειώνοντας ότι «όλα αλλάζουν».

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Παύλος Γερουλάνος τόνισε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στα ξενοδοχεία, ενώ για τα χρέη του ΕΟΤ, πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος ανακοίνωσε ότι μέχρι του τέλος του έτους ο οργανισμός θα έχει ξεπληρώσει τα χρέη στα κανάλια του εξωτερικού.

Όσον αφορά την τουριστική κίνηση, ο υπουργός ανάφερε ότι έως σήμερα παρατηρείται πτώση στις αφίξεις 2% με τις απώλειες των εσόδων να φτάνουν το 7%.