Αμετακίνητοι στις θέσεις τους παραμένουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, ενώ εφευρίσκουν και νέους τρόπους για να συνεχίσουν τον «κλεφτοπόλεμο» με την αστυνομία.
Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι επιθέσεις κατά οδηγών φορτηγών που εκτελούν μεταφορές. Από χτες το βράδυ μέχρι σήμερα το μεσημέρι έχουν καταγγελθεί περίπου 20 επιθέσεις, από τις οποίες προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα οχήματα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των μεταφορέων, πάνω από 3.000 φορτηγά βρίσκονται παρατεταγμένα σε κομβικά σημεία των εθνικών οδών, χωρίς μέχρι στιγμής, σήμερα, να δημιουργούνται προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες, πάνω από 400 τον αριθμό, προκειμένου να αποφύγουν τα νέα μέτρα που προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση με την τροπολογία που συζητείται σήμερα στη βουλή και η οποία προβλέπει ακόμη και την αφαίρεση της αδείας, έσπευσαν και έβγαλαν από τα αυτοκίνητά τους τις πινακίδες με τους αριθμούς κυκλοφορίας, για να μην είναι εύκολο να εντοπιστούν από τους αστυνομικούς.
Οι μεταφορείς, πάντως βρίσκονται σε στάση αναμονής και περιμένουν την ψήφιση, αργά το απόγευμα, της επίμαχης τροπολογίας και περιμένουν να δουν αν και με ποιο τρόπο η κυβέρνηση θα εφαρμόσει τα μέτρα που προβλέπει.
Την ίδια ώρα ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς όπως τονίζουν έχει ξεπεραστεί η κόκκινη γραμμή και η αγορά εκπέμπει SOS, ενώ πολλοί επιχειρηματίες άρχισαν να προσφεύγουν στη δικαιοσύνη, υποβάλλοντας μηνύσεις.
Από σήμερα, άρχισαν να εκτελούνται μεταφορές από τις Διαμεταφορικές Επιχειρήσεις, οι οποίες με χθεσινή ανακοίνωσή τους διαχώρισαν τη θέση τους και κάλεσαν τα μέλη τους να επανέλθουν στην εργασία. Το μεταφορικό έργο γίνεται πλέον ομαδικά, δηλαδή συγκροτούνται κομβόι οχημάτων τα οποία μετακινούνται συνοδεία περιπολικών της αστυνομίας, για αποφευχθούν τυχόν επεισόδια και ζημιές στα οχήματά τους από μεταφορείς που παραμένουν στα μπλόκα.
Σοβαρότατο πρόβλημα αντιμετωπίζει και το λιμάνι του Πειραιά, στο οποίο εκτιμάται ότι είναι συσσωρευμένα πάνω από 8.000 κοντέινερς και οι αποδέκτες τους όχι μόνο δεν μπορούν να τα παραλάβουν, αλλά πληρώνουν και επιπλέον χρήματα για την αποθήκευση και τη φύλαξή τους.