Μεγάλη προσοχή συστήνουν οι καταναλωτικές οργανώσεις στους χρήστες κινητών τηλεφώνων που λαμβάνουν μηνύματα με τα οποία χρεώνεται ο λογαριασμός τους. Πίσω από τα sms αυτά συνήθως βρίσκονται εταιρείες-φαντάσματα τις οποίες οι καταναλωτές είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσουν για να αποσαφηνίσουν το ζήτημα των χρεώσεων.
Όπως είπε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ η νομική σύμβουλος του «Νέου ΙΚΑ» Σίλεια Τσεκερη, οι καταναλωτές δεν πρέπει να καταχωρίζουν το κινητό τους τηλέφωνο ή άλλα προσωπικά τους στοιχεία σε ιστοσελίδες που υπόσχονται διάφορες υπηρεσίες χωρίς να αναφέρουν ξεκάθαρα τις χρεώσεις.
Αν ωστόσο πέσουν θύματα τέτοιων υπηρεσιών και αρχίσουν να λαμβάνουν μηνύματα τα οποία παράλληλα τους χρεώνουν, μπορούν να ζητήσουν από τον πάροχο στον οποίο είναι συνδρομητές να εγκατασταθεί φραγή στη συγκεκριμένη «πηγή».
Όπως είπε η κ. Τσέκερη, οι καταναλωτές μπορούν επίσης να αρνηθούν να καταβάλλουν τις αμφισβητούμενες χρεώσεις καθώς έγιναν παρά τη θέλησή τους.