Η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, προσελκύοντας 500.000 επιπλέον επισκέπτες, ενισχύοντας το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ και δημιουργώντας 50.000 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με το βασικό συμπέρασμα της 8ης έκθεσης HORECA.
Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων «Γαστροτουρισμός: Τροφή για Ανάπτυξη», με σκοπό την ανάδειξη της σημασίας της καμπάνιας ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού».
Τα βασικά ζητήματα που αναδείχθηκαν ήταν η σχέση ποιότητας, κόστους και έλλειψης ποσότητας πρώτων υλών, που οδήγησαν τα προηγούμενα χρόνια σε μια δυσαναλογία υπέρ των εισαγόμενων προϊόντων.
Όπως επισήμανε ο γενικός διευθυντής του συνδέσμου, Γιώργος Δρακόπουλος, αυτή η νοοτροπία αρχίζει να αλλάζει προς το ποιοτικότερο και το ελληνικότερο, αφού αλλάζει και η κουλτούρα όλων σχετικά με την ελληνική γαστρονομία.
Κοινό συμπέρασμα του πάνελ ήταν η πεποίθηση ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι σε θέση να ωθήσει τον πρωτογενή τομέα προς την παραγωγή ποιοτικότερων προϊόντων τα οποία θα προβάλλονται και θα προωθούνται μέσω των ξενοδοχείων.