Πάντα ήθελες να είσαι «μέσα» στα πράγματα, να απολαμβάνεις πρώτος νέα προϊόντα και υπηρεσίες, να επηρεάζεις τις αποφάσεις και να διαμορφώνεις τάσεις σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες.

Στο τέλος βέβαια, επιδιώκεις να μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου αυτές με αγαπημένα πρόσωπα και φίλους. Ήρθε η στιγμή σου λοιπόν.

Από μικρό παιδί θυμάσαι τη μητέρα σου που χρησιμοποιούσε ένα συγκεκριμένο απορρυπαντικό για τα ρούχα, αυτό που της είχε συστήσει η γιαγιά σου -όντας πιο παλιά και έμπειρη νοικοκυρά. Έχεις στο μυαλό σου τον πατέρα σου να κάνει έρευνα αγοράς για αυτοκίνητο και να κοιτάζει όσα είχαν χώρα προέλευσης την Ιαπωνία, γιατί έλεγαν πως είναι πιο αξιόπιστα. Θυμάσαι και τον αδερφό σου, που αγόρασε ένα ποδήλατο σαν αυτό που είχαν δύο φίλοι του στο σχολείο και του σύστησαν να πάρει το ίδιο!

Το Word of Mouth εμφανίζεται στη ζωή σου σε πολλές καθημερινές στιγμές, άλλοτε πιο απλές και άλλοτε πιο σύνθετες. Στην ουσία το Word of Mouth είναι η προσωπική σύσταση, όπως οι πληροφορίες που λαμβάνουμε για προϊόντα ή υπηρεσίες από φυσικά πρόσωπα. Ειδικότερα όταν πρόκειται για πρόσωπα εμπιστοσύνης όπου μέσω συζητήσεων, προτάσεων και περιγραφής εμπειριών είναι σίγουρο πως μας επηρεάζουν είτε θετικά είτε ασκώντας κριτική.

Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν και η τεχνολογία εξελίσσεται, σου δίνεται η δυνατότητα μέσω της πρωτοποριακής πλατφόρμας Ambassadors.com να δοκιμάσεις νέα προϊόντα, να μπεις σε διάλογο με τα αγαπημένα σου brands και τελικά να διαμορφώνεις τις τάσεις που θα επικρατήσουν.

Η πλατφόρμα Ambassadors.com (www.wom-ambassadors.com/GREECE) είναι μια διαδικτυακή κοινότητα ανθρώπων που έχουν πάθος για τα brands!

Τι πρέπει να γνωρίζεις:

1. Οι λέξεις είναι σημαντικές:

• 94% εμπιστεύονται το word-of-mouth (πηγή: Forester)
• 76% δηλώνουν ότι η σύσταση ενός φίλου είναι ο πιο ισχυρός παράγοντας για να αγοράσουν ένα προϊόν (πηγή BMRB Omnibus survey/MEC MediaLab)
• 91% είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν μετά από σύσταση (πηγή BMRB Omnibus survey/MEC MediaLab)
• Δύο-Τρίτα της οικονομίας επηρεάζονται από προσωπικές συστάσεις (πηγή Mckinsey & Company)
• 46% των στελεχών marketing πιστεύουν ότι η δημιουργία buzz και η αύξηση της δημοσιότητας είναι οι πιο σημαντικοί τρόποι για το “χτίσιμο” ενός brand (πηγή: Business Week)

2. Ακούει ή βλέπει κανείς;

• 69% προτιμούν μηχανισμούς που αποκλείουν τις διαφημίσεις (πηγή: Yankelovich)
• 43% αδιαφορούν για της διαφημίσεις που παρουσιάζονται στην τηλεόραση (πηγή: CNW Marketing Research Inc.)



3. Κάποιοι είναι διαφορετικοί:

• Μου αρέσει να μοιράζομαι με τους φίλους μου την εμπειρία που μόλις ανακάλυψα ή δοκίμασα
• Μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πράγματα
• Μου αρέσει να είμαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν
• Οι φίλοι μου συχνά ρωτούν την άποψή μου πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά
• Μου αρέσει να γνωρίζω νέους ανθρώπους
• Θεωρώ ότι κάνω εύκολα φιλίες
• Μου αρέσει να ταξιδεύω συχνά και να πειραματίζομαι

4. Ξεκινάει με μία εμπειρία:

• 95% leaders της αγοράς πιστεύουν ότι η εμπειρία του καταναλωτή είναι ο νέος δρόμος κατάκτησης μεριδίου (πηγή: MCE)

Και αυτοί μίλησαν σε ΧΧ ανθρώπους και οι ΧΧ άνθρωποι σε άλλους ΧΧΧ ανθρώπους…
Κάπως έτσι η ιστορία συνεχίζεται…