Στη δημιουργία «Κόκκινης τηλεφωνικής Γραμμής» προχωράει ο δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τους Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας, προκειμένου να επιλύονται έγκαιρα τα προβλήματα που παρατηρούνται στην πόλη εξαιτίας των εργασιών σε κοινόχρηστους χώρους, οδούς και πεζοδρόμια.

Για το θέμα αυτό έγινε ευρεία σύσκεψη στο γραφείο του Αντιδημάρχου Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Ανδρέα Κουράκη, με τη συμμετοχή εκπροσώπων, μεταξύ άλλων, της ΕΥΑΘ, της ΕΠΑ κ.ά

Στην ανάγκη να περιοριστούν κατά το δυνατό τα προβλήματα και οι δυσαρέσκειες των κατοίκων από τις απαραίτητες εργασίες που πραγματοποιούνται στο κέντρο και άλλες περιοχές της πόλης, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Αντιδήμαρχος Ανδρέας Κουράκης, σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο.

«Επιδιώκουμε να εφαρμόσουμε στην πράξη ένα μοντέλο άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου και όλων των εμπλεκομένων φορέων. Στόχος μας είναι να γίνονται όλα τα έργα έγκαιρα και με ασφάλεια, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές, ώστε οι δημότες μας να μην ταλαιπωρούνται από τις κακοτεχνίες και τις καθυστερήσεις» πρόσθεσε.