Την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου παρουσιάστηκε ο απολογισμός των υπηρεσιών και των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν για την κάλυψη των αναγκών των πληγέντων από το εξειδικευμένο προσωπικό και τους εθελοντές του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Σε συνεργασία με το ΧτΠ η Lidl Ελλάς έθεσε στη διάθεση του κόσμου το Κέντρο Στήριξης του Ν. Αττικής, προσφέροντας ψυχολογική υποστήριξη με τη βοήθεια ειδικών στους πληγέντες, τη μεταφορά του κόσμου με οχήματα του συλλόγου από το Δημαρχείο της Ραφήνας στο Κέντρο Στήριξης, αλλά και προϊόντα για την προσωρινή τους στήριξη. Από το 2015 διέθεσε στον οργανισμό «το Χαμόγελο του Παιδιού» ακίνητο της εταιρείας για τους σκοπούς της Οργάνωσης, προχωρώντας αρχικά σε μια σειρά κατασκευαστικών εργασιών. Σε μηνιαία βάση καλύπτει όλα τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου Στήριξης τα οποία ανέρχονται σε περίπου 4.000 ευρώ / μήνα, ενώ η επένδυση αυτή ξεπερνά μέχρι στιγμής τις 450.000 ευρώ.
Απολογισμός υπηρεσιών «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τους πληγέντες της Ανατολικής Αττικής
Η Lidl Ελλάς έθεσε στη διάθεση του κόσμου το Κέντρο Στήριξης του νομού Αττικής
