Οι εταιρείες καρτοκινητής τηλεφωνίας δίνουν στους συνδρομητές που δεν πρόλαβαν να δηλώσουν μέχρι την Παρασκευή 30 Ιουλίου τα κινητά τηλέφωνά τους μία ακόμη ευκαιρία να δηλώσουν το νούμερο ώστε αυτό να «ξεφραγεί». Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πολλοί αυτοί που ή το ξέχασαν ή δεν πρόλαβαν λόγω φόρτου εργασίας ή απλώς το αμέλησαν.

Όπως θα δείτε από τη φωτογραφία που δημοσιεύει σήμερα το newsbeast.gr, σε κατάστημα της Vodafone, η ουρά φτάνει μέχρι έξω.

Και για να είστε ενημερωμένοι για τους νέους χρόνους υποβολής των δηλώσεων, η εταιρεία Wind δίνει στους συνδρομητές της παράταση μέχρι τις 31/12/2010. Μετά από αυτή την ημερομηνία, οι κάτοχοι θα χάσουν οριστικά το νούμερο καρτοκινητής που διέθεταν.

Την ίδια παράταση δίνει στους συνδρομητές της και η εταιρεία Vodafone ενώ η Cosmote- προς το παρόν τουλάχιστον- δίνει παράταση μίας εβδομάδας. Βέβαια, εάν δεν καταφέρουν να δηλώσουν όλοι τα καρτοκινητά τους τηλέφωνα, η εταιρεία πιθανότατα να παρατείνει κι άλλο το χρόνο υποβολής των δικαιολογητικών.

Διαβάστε τι λένε οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Cosmote

Ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουλίου με επιτυχία η διαδικασία ταυτοποίησης των καρτοκινητών της COSMOTE, με ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 95% των ενεργών χρηστών καρτοκινητής της εταιρείας να έχει ταυτοποιηθεί.

Σημειώνεται ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες του Ιουλίου, η προσέλευση του κόσμου για ταυτοποίηση στα σημεία πώλησης της COSMOTE παρουσίασε αύξηση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80% σε σχέση με ολόκληρο το προηγούμενο διάστημα των εννέα μηνών που διήρκεσε η διαδικασία της ταυτοποίησης. Ωστόσο, η COSMOTE φρόντισε να ενισχύσει σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό και τις απαραίτητες υποδομές του δικτύου καταστημάτων της, προκειμένου να εξυπηρετήσει τη συνεχώς αυξανόμενη κίνηση.

Από την 31η Ιουλίου, και όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος, έχει πραγματοποιηθεί φραγή στις καρτοκινητές συνδέσεις που δεν έχουν ταυτοποιηθεί. Αυτό σημαίνει ότι όσοι αμέλησαν να δηλώσουν το καρτοκινητό τους δεν μπορούν πλέον να το χρησιμοποιήσουν, δηλαδή να πραγματοποιήσουν ή να δεχτούν καμία κλήση, να στείλουν ή να δεχθούν γραπτό μήνυμα, καθώς και να κάνουν χρήση οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας.

Ωστόσο, όσοι συνδρομητές της COSMOTE έχασαν την προθεσμία της ταυτοποίησης μπορούν να επισκεφτούν ένα από τα καταστήματα του εκτεταμένου δικτύου COSMOTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΟΤΕ Shops και των συνεργατών τους σε όλη την Ελλάδα και να δηλώσουν, ακόμη και εκπρόθεσμα τα στοιχεία τους. Με αυτόν τον τρόπο η σύνδεση επανενεργοποιείται και μάλιστα χωρίς να έχει χαθεί τυχόν υπόλοιπο που υπήρχε διαθέσιμο πριν από την φραγή, ενώ διατηρείται και το νούμερό τους . Προκειμένου να δηλώσουν το καρτοκινητό τους, οι συνδρομητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους την κάρτα SIM του καρτοκινητού και την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριό τους. Για άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών, η διαδικασία της ταυτοποίησης πρέπει να γίνει από ενήλικα.

Wind

Με ποσοστό ταυτοποίησης που άγγιξε το 95% της βάσης ενεργών χρηστών καρτοκινητής ολοκληρώθηκε το Σάββατο η διαδικασία ταυτοποίησης των καρτοκινητών F2G, WIND καρτοκινητή και Q, στο δίκτυο της WIND.

Σημαντικός αριθμός αναμένεται να ταυτοποιήσει και αυτήν την εβδομάδα.

Η WIND, μετά τις 30 Ιουλίου 2010, προχώρησε σε διακοπή όλων των συνδέσεων καρτοκινητών που δεν είχαν ταυτοποιηθεί, όπως προβλέπεται από το σχετικό νόμο (Ν.3783/2009). Σημειώνεται ότι οι χρήστες καρτοκινητών που δεν έχουν ταυτοποιήσει τον αριθμό τους, τον διατηρούν για έξι ακόμη μήνες, ως τις 31/1/2011, χωρίς ωστόσο να μπορούν να πραγματοποιούν ή να δέχονται κλήσεις. Από τα «φραγμένα» καρτοκινητά είναι δυνατή μόνο η κλήση του πανευρωπαϊκού αριθμού 112 για έκτακτη ανάγκη και οι κάτοχοί τους ενημερώνονται με ηχητικό μήνυμα για τη δυνατότητα ταυτοποίησης και άμεσης επαναφοράς του αριθμού τους.

Σημαντικός αριθμός συνδρομητών αναμένεται να ταυτοποιήσει τον αριθμό του και αυτήν την εβδομάδα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από τα καταστήματα WIND και τα σημεία ταυτοποίησης. Η ενεργοποίηση των φραγμένων καρτοκινητών WIND F2G, WIND καρτοκινητή και Q γίνεται απλά και άμεσα καθώς ισχύει η ίδια διαδικασία που είχε εφαρμοστεί και για την εμπρόθεσμη ταυτοποίηση. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο χρήστης να έχει μαζί του την ταυτότητα ή το διαβατήριό του και την κάρτα SIM.

Οι χρήστες μπορούν να προσέλθουν στα 400 καταστήματα WIND, στο δίκτυο των 851 καταστημάτων ΕΛΤΑ καθώς και σε άλλα 1.000 εναλλακτικά σημεία (όπως κέντρα τύπου, καταστήματα ψιλικών και περίπτερα) με σχετική σήμανση, σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου έστω και εκ των υστέρων να ταυτοποιήσουν και να ενεργοποιήσουν ξανά το καρτοκινητό τους. Επιπλέον, σημεία ταυτοποίησης για τους κατόχους καρτοκινητών WIND παραμένουν και όλα τα καταστήματα των Media Markt, Saturn, Κωτσόβολος, Space Hellas και Sanyocom.

Vodafone

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010 η διαδικασία ταυτοποίησης συνδρομητών καρτοκινητής Vodafone (Νέο Καρτοκινητό Vodafone, CU, Vodafone International, Καρτοκινητό Ολυμπιακός), σύμφωνα με το Νόμο (Ν.3783/2009). Η εταιρία έχει προχωρήσει σε διακοπή παροχής της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας (φραγή εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, μηνυμάτων και δεδομένων) όλων των συνδέσεων καρτοκινητών που δεν ταυτοποιήθηκαν.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία, ταυτοποιήθηκε περίπου το 95% των ενεργών συνδρομητών καρτοκινητής Vodafone.

H Vodafone, έχοντας θέσει ως βασική προτεραιότητά της την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, επένδυσε σημαντικά σε ανθρώπινο δυναμικό, συστήματα και επικοινωνιακό υλικό, προκειμένου να διευκολύνει τους συνδρομητές της σχετικά με τη διαδικασία της ταυτοποίησης. Η ταυτοποίηση συνδέσεων καρτοκινητών Vodafone πραγματοποιήθηκε στα καταστήματα, τους συνεργάτες Vodafone, καθώς και στα καταστήματα ΕΛΤΑ της χώρας.

Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν κινητές προωθητικές ομάδες σε πολυσύχναστες περιοχές όπως καφετέριες, λιμάνια, κεντρικές πλατείες και δρόμους. Σκοπός της εταιρίας ήταν να εξασφαλίσει ότι οι συνδρομητές της θα είχαν πρόσβαση σε ένα σημείο ταυτοποίησης Vodafone (καταστήματα, εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες) σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, προκειμένου να μειωθεί στο ελάχιστο η ταλαιπωρία τους.

Για τον σκοπό αυτό εξάλλου, επιστρατεύτηκε και ένας στόλος 5 οχημάτων Vodafone, τα οποία επισκέφθηκαν όλη τη χώρα, ιδιαίτερα τις απομακρυσμένες περιοχές, και πραγματοποίησαν επιτόπου ταυτοποιήσεις.

Τέλος, η Vodafone ενημερώνει τους συνδρομητές, των οποίων η σύνδεση διακόπηκε το Σάββατο 31/07, ότι μπορούν να επανασυνδέσουν το καρτοκινητό τους χωρίς να χάσουν το νούμερο και το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας, απλά πηγαίνοντας σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone με την ταυτότητα και την κάρτα SIM του κινητού τους.