Κατ’ εφαρμογή της χθεσινής απόφασης της διυπουργικής Επιτροπής, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες από την απόφαση των μεταφορέων να συνεχίσουν την απεργία τους, τα ιδιωτικά βυτιοφόρα εργάζονται επί 24ώρου βάσεως ώστε να καλύψουν όσο το δυνατόν ταχύτερα τις ανάγκες της αγοράς σε καύσιμα. Επίσης στρατιωτικά βυτιοφόρα μεταφέρουν καύσιμα σε αεροδρόμια, νοσοκομεία και πλοία.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, 250 πρατήρια στην Αττική έχουν πληρότητα σε καύσιμα. Στον Ασπρόπυργο, ο ανεφοδιασμός τον βυτιοφόρων γίνεται κανονικά, όπως και στα διυλιστήρια Καλοχωρίου, στο νομό Θεσσαλονίκης, μετά τις χθεσινές εντάσεις.
Σήμερα το μεσημέρι, επιταγμένα βυτιοφόρα αναχώρησαν για Θεσσαλονίκη από τα διυλιστήρια Καλοχωρίου, με συνοδεία περιπολικών, ενώ στην περιοχή ,από τους συγκεντρωμένους απεργούς, παραιτήθηκαν δύο μέλη του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών.
Έντονα προβλήματα σημειώνονται στο νομό Χαλκιδικής μετά από εξάντληση των αποθεμάτων στα πρατήρια.
Ένταση σημειώθηκε πριν από μερικές ώρες στα διόδια Ελευσίνας, όταν οι συγκεντρωμένοι οδηγοί, επιτέθηκαν σε βουλγαρικά βυτιοφόρα, θεωρώντας ότι σπάνε την απεργία.Ομάδα των ΜΑΤ, έσπευσε στο σημείο καταστέλλοντας τις μικρο εντάσεις που δημιουργήθηκαν.
Εξάλλου με ισχυρή αστυνόμευση 7 επιταγμένα φορτηγά ξεκίνησαν από το Βόλο προς ανεφοδιασμό της περιφέρειας όπου εντοπίζεται το εντονότερο πρόβλημα.
Στο μεταξύ με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζεται η επίδοση των πράξεων επίταξης των οχημάτων και των φύλλων πορείας προς τους ιδιοκτήτες από την αστυνομία, στο πλαίσιο εφαρμογής της κυβερνητικής απόφασης για πολιτική επιστράτευση.
Η διαδικασία επίδοσης των περίπου 30 χιλιάδων φύλλων, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι αύριο το βράδυ ή το αργότερο έως τη Δευτέρα το πρωί.
Οι περισσότεροι οδηγοί δεν δέχονται τα φύλλα επίταξης και αυτά θυροκολλούνται, ενώ σύμφωνα με τον οδηγό φορτηγού δημόσιας χρήσης Χρήστος Κανελλόπουλο, που έχει λάβει φύλλο επίταξης, ο φόβος για εντάσεις και καταστροφή του οχήματος του, δεν του επιτρέπει να βγει στο δρόμο ακόμα και με συνοδεία αστυνομίας, παρατηρώντας περαιτέρω ότι δεν υπάρχουν ακριβείς οδηγίες από τις Νομαρχίες για το ποιο θα είναι το ακριβές έργο των οδηγών και των οχημάτων.