Περισσότερες από 1000 καταγγελίες-παράπονα, δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου, αποζημιώθηκαν τα μέλη του με το ποσό των 11.032,76 ευρώ.
Συγκεκριμένα, στο πρώτο 4μηνο φέτος, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε 1.080 καταγγελίες – παράπονα και ειδικότερα, 184 καταγγελίες και 672 παράπονα, ενώ κατατέθηκαν και 224 ερωτήματα καταναλωτών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ στους προμηθευτές.
Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 11.032,76 ευρώ. Αναλυτικά από: αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 7.946,46 ευρώ, επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 1.411,12 ευρώ, αποζημιώσεις, από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 674,00 ευρώ, αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ: 500,00 ευρώ, ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 384,98 ευρώ και αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 116,20 ευρώ.
Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ αναφέρει ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος και προς την κατεύθυνση εξυπηρέτησης μεγαλύτερου αριθμού καταναλωτών, το κέντρο ζητά από όλους τους καταναλωτές, να γίνουν μέλη, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία, έτσι ώστε να μπορούν να απευθύνονται, σε αυτό και να δικαιώνονται.
Παράλληλα, το ΚΕΠΚΑ ζητά από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν με το κέντρο, αφού όπως υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση «όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν “τα στραβά”, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά».