Σε μια προσπάθεια ο δήμος Πειραιά να μπορέσει να επιλύσει περισσότερα και γρηγορότερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δημότες στην πόλη, θέτει σε λειτουργία μια δωρεάν ηλεκτρονική εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά και ταμπλέτες με την επωνυμία «pireapp» αλλά και τη λειτουργία μια ειδικής τηλεφωνικής γραμμής, στο νούμερο (15510).
Οι δημότες, θα έχουν τη δυνατότητα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής με φωτογραφία η κείμενο, να αναφέρουν το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σε τρεις υπηρεσίες αρχικά, Πρασίνου, Καθαριότητας και Οδοποιίας, προκειμένου να δρομολογηθεί η διαδικασία επίλυσής του. Ανάλογη δυνατότητα θα έχουν και οι πολίτες που δεν χρησιμοποιούν την τεχνολογία να αναφέρουν τηλεφωνικά στην ειδική γραμμή το όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν.
Στην περίπτωση που ο δήμος δεν θα μπορεί να επιλύει κάποιο πρόβλημα η δεν θα είναι στην αρμοδιότητα του, θα υπάρχει απάντηση. «Δεν θέλω να δοθεί η εντύπωση ότι μέσω αυτής της εφαρμογής για τη διευκόλυνση των δημοτών τα προβλήματα θα επιλύονται άμεσα στο λεπτό, στην ώρα η στην ημέρα. Αυτό που προσπαθούμε να χτίσουμε είναι ο δημότης να μπορεί να καταγράφει και να στέλνει τα προβλήματά του με πιο σύγχρονο τρόπο, καθώς μέχρι τώρα δεν μπορούσε και θα έπρεπε να βρει ποια υπηρεσία είναι αρμόδια», τόνισε το πρωί ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης σε συνέντευξη τύπου, όπου παρουσιάστηκε το «pireapp» παρουσία των δημοτικών συμβούλων Πληροφορικής Ανδρέα Βεντούρη και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Πέτρου Κόκκαλη.
Ο κ.Μώραλης είπε ότι στόχος της δημοτικής αρχής είναι να κάνει μία καλύτερη διαχείριση στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των πολιτών, χωρίς πελατειακές σχέσεις. «Είναι κάτι που πιστεύουμε ατράνταχτα ότι θα λειτουργήσει θετικά και σε βάθος χρόνου. Τα προβλήματα της καθημερινότητας στο δήμο Πειραιά είναι υπαρκτά και πολλά» πρόσθεσε ο Γιάννης Μώραλης.
«Είναι ένα πρώτο ξεκίνημα στο χώρο της έξυπνης πόλης και θα πρέπει σιγά – σιγά οι δημότες να μπορέσουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που τις δίνει η τεχνολογία,» δήλωσε από την πλευρά ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Πέτρος Κόκκαλης και πρόσθεσε ότι για πρώτη φορά ο δήμος θα έχει μια κεντρική καταγραφή των προβλημάτων και μια δημόσια διαφανή και γνωστή σε όλους ανταπόκριση.
Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη σε 24ωρη βάση ενώ η βάρδια των υπαλλήλων που θα δέχεται τηλεφωνήματα των δημοτών θα επιδιωχθεί να είναι 16ωρη.