Το κλείσιμο του συγκεκριμένου τμήματος γίνεται για να αντικατασταθεί η
γραμμή αλλά, κυρίως, και για να εκτελεστούν έργα υποστήριξης στη σήραγγα, τα οποία δεν θα ήταν δυνατόν να γίνουν με τη γραμμή σε λειτουργία.
Η συγκοινωνία θα διεξάγεται στα τμήματα από Πειραιά μέχρι Μοναστηράκι και από Αττική μέχρι Κηφισιά.
Έτσι οι επιβάτες που θέλουν να πάνε με τον ηλεκτρικό από την Κηφισιά στον Πειραιά ή το αντίστροφο θα πρέπει να κάνουν το εξής: Στο τμήμα Κηφισιά – Αττική θα χρησιμοποιήσουν τον ηλεκτρικό, στην Αττική θα επιβιβαστούν στη γραμμή 2 του Μετρό και θα κατέβουν στο Σύνταγμα, όπου θα επιβιβαστούν στη γραμμή 3 προκειμένου να πάνε στο σταθμό Μοναστηράκι, όπου θα επιβιβαστούν σε συρμό του ηλεκτρικού προς Πειραιά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΑ οι κάτοχοι των ετησίων καρτών απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικής χρήσης ΗΣΑΠ και μόνο για το τμήμα Αττική – Στ. Λαρίσης – Μεταξουργείο – Σύνταγμα – Μοναστηράκι θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το μετρό στις μετακινήσεις τους, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.