Ένα προκλητικό και ιδιαίτερο έργο παρουσιάστηκε από τις 22-25 Ιουνίου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από τον ιταλό σκηνοθέτη Ρομέο Καστελούτσι. Δύο χρόνια μετά τη «Θεία Κωμωδία« ο σκηνοθέτης προκαλεί και προβληματίζει με το έργο «Το Περί της έννοιας του προσώπου του Υιού του Θεού».

Με φόντο ένα υπερμεγέθη έργο του Αντονέλο ντα Μεσίνα που αναπαριστά το Χριστό ο σκηνοθέτης δημιουργεί ένα σύμπαν όπου η εικόνα του Χριστού είναι η εικόνα ενός απλού άντρα που στέκεται γυμνός μπροστά στο κοινό του.

Το έργο πραγματεύεται τη σχέση ενός γιου που αναγκάζεται να φροντίσει το γέροντα πατέρα του, ο οποίος συνηθίζει να αδειάζει τα περιττώματα της πάνας του πάνω στη σκηνή, ενώ το πορτραίτο του Χριστού στο φόντο δακρύζει.

Ο Καστελούτσι, που θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους σκηνοθέτες της Ευρώπης, είναι ιδιαίτερα γνωστός για τον τρόπο που προσεγγίζει τα θέματα της θρησκείας, ενώ μαζί με την ομάδα του, Socìetas Raffaello Sanzio, συχνά προκαλεί παρουσιάζοντας επί σκηνής σαδομαζοχιστικά θέματα, αλλά και σκηνές ωμής βίας.

Τελικά η τέχνη έχει όρια;