Δύο προτάσεις έργων, που το ένα αφορά την υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων και το άλλο την υποθαλάσσια σήραγγα πεζών, εισάγονται τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π., για ένταξη στο Αναπτυξιακό του Πρόγραμμα.
Η υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων θα είναι κάτω από την «μπούκα» του Κεντρικού Λιμένα, με είσοδο από την περιοχή Λέοντος και έξοδο στον κόμβο Λιπασμάτων – Ακτής Βασιλειάδη, ενώ η Υποθαλάσσια Σήραγγα Πεζών θα διασυνδέει το υπό οικοδόμηση Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο στην περιοχή Λέοντος-Παλάτι, με την υπό διαμόρφωση Πολιτιστική Ακτή Πειραιά στην Ηετιώνια Ακτή.
Το πρώτο έργο, ανήκει στην κατηγορία των «εθνικών» έργων, αφού θα διασυνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο (Λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου – Λεωφ. Σχιστού- Δυτ. Αιγάλεω- Αττική Οδός) με τον Πειραιά, την Πειραϊκή και το Λιμάνι Κρουαζιέρας, έχει κατασκευαστική διάρκεια 3 ετών και κόστος προϋπολογισμού 90 εκατ.
Το δεύτερο έργο το οποίο θα διασυνδέει δύο περιοχές μεγάλης επισκεψιμότητας για την επικοινωνία των οποίων θα αποφεύγεται το οδικό δίκτυο γύρω από το λιμάνι, έχει κατασκευαστική διάρκεια 24 μηνών και προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ.
Και τα δύο έργα αποτελούν έργα πνοής για την ανάπτυξη του Πειραιά. Το πρώτο γιατί θα εξυπηρετεί την Πειραϊκή και τη διακίνηση των πούλμαν κρουαζιέρας προς το Αεροδρόμιο και το εθνικό δίκτυο, το δεύτερο γιατί θα διαχέει την όποια επιβάρυνση επισκεψιμότητας σε δύο πλευρές, στις οποίες ήδη κατασκευάζονται νέοι μεγάλοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων.