Μετά το χθεσινό δημοσίευμα του newsbeast.gr «Τους έβγαλαν χθες εισιτήριο ενώ γνώριζαν για την απεργία» η εταιρεία μας έστειλε την απάντησή της την οποία και παραθέτουμε.

Η ανακοίνωση της Hellenic Seaways

Πειραιάς, 09.07.2010

Κύριοι,

Σε απάντηση της ανάρτησής σας με τίτλο: « Τους έβγαλαν χθες εισιτήριο ενώ γνώριζαν για την απεργία» και προς αποκατάσταση της αλήθειας, δηλώνουμε τα κάτωθι:

Οι πελάτες μας Carlswellhunt και Bolduc, στις 28.06.2010 αγόρασαν μόνοι τους μέσω της ιστοσελίδας μας στο Internet δύο (2) εισιτήρια για την 08.07.2010 στη διαδρομή Πειραιά – Μύκονο με το πλοίο Highspeed 5 και δύο (2) εισιτήρια για την 11.07.2010 στη διαδρομή Μύκονο – Θήρα με το πλοίο Flyingcat 3.

Στις 07.07.2010 ήρθαν στο κεντρικό Πρακτορείο της Εταιρείας και ζήτησαν να εκτυπωθούν και να παραλάβουν, όπως είχαν δικαίωμα, το σώμα των προαναφερομένων εισιτηρίων. Τα εισιτήρια πράγματι εκτυπώνονται στις 15.40 και την ίδια στιγμή ενημερώνονται ότι την επόμενη ημέρα τα πλοία δεν θα αναχωρήσουν από Πειραιά λόγω της απεργίας των ναυτεργατών.

Άλλωστε, τα πλάνα ήταν ήδη κλειστά από την προηγούμενη μέρα, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων για την συγκεκριμένη ημερομηνία από κανένα σημείο πώλησης, ενώ η Εταιρεία πραγματοποιούσε τηλεφωνικές ενημερώσεις σε χιλιάδες πελάτες που είχαν εισιτήριο για την ημέρα της απεργίας πως τα δρομολόγια θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

Στις 08.07.2010, την ημέρα της απεργίας και ώρα 08.40 στο κεντρικό Πρακτορείο, οι παραπάνω πελάτες επέλεξαν να αλλάξουν τα εισιτήρια της διαδρομής Πειραιάς – Μύκονος σε εισιτήρια της ίδιας μέρας για τη διαδρομή Ραφήνα – Μύκονος στις 17.15 με το πλοίο Highspeed 1, το οποίο, όπως και τα υπόλοιπα πλοία με λιμένα εκκινήσεως τη Ραφήνα, εκτέλεσε κανονικά το δρομολόγιό του.

Όπως αντιλαμβάνεσθε από τα παραπάνω τα οποία προκύπτουν από τα αρχεία της Εταιρείας και είναι πέραν πάσης αμφισβήτησης, η Hellenic Seaways όχι μόνο δεν ενέπλεξε κανέναν επιβάτη της σε περιπέτειες, αντίθετα, με τις ενημερώσεις που πραγματοποίησε απέτρεψε πολλούς απ’ αυτούς από το να ταλαιπωρηθούν κατά την ημέρα της απεργίας.

Για την HELLENIC SEAWAYS

Άρης Κατσαΐτης
Διευθυντής Ξενοδοχειακού & Εξυπηρέτησης Πελατών

Το newsbeast.gr ευχαριστεί την εταιρεία για την άμεση ανταπόκρισή της