Στις 15:00 το μεσημέρι της Τετάρτης 19 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει η κατεδάφιση της γέφυρας Άνω Διάβασης Α-103, στο 88,5 χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Αθηνών – Πατρών, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί την επομένη στις 7.00 το πρωί.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ο απαιτούμενος χώρος για την ασφαλή κατεδάφιση της γέφυρας, αλλά και προς αποφυγή ατυχημάτων, θα διακοπεί πλήρως η κυκλοφορία της νέας εθνικής οδού στο σημείο και θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και στις δύο κατευθύνσεις μέσω παρακαμπτηρίου διαδρομής.
Συγκεκριμένα, στην κατεύθυνση προς Πάτρα, η διαδρομή παράκαμψης θα ακολουθεί την έξοδο από την εθνικό οδό στον ανισόπεδο κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέσω του αντίστοιχου κλάδου – δεξιά στροφή στην οδό που οδηγεί μέσω Άνω Διάβασης στην παλαιά εθνική οδό – δεξιά στροφή στον κλάδο της παλαιάς Ε.Ο. προς Κιάτο – πορεία προς τα Βορειοδυτικά επί της παλαιάς Ε.Ο. (και της οδού Εθν. Αντιστάσεως, που αποτελεί την προέκταση της εντός του Κιάτου) για 15 χλμ περίπου, έως το κέντρο της πόλης – διέλευση μέσω των οδών Αστερή Κοβατζή – Λυκούργου – Ελ. Βενιζέλου – αριστερή στροφή εισόδου στην οδό Πετμεζά και έξοδος από την πόλη του Κιάτου – προσέγγιση στον ανισόπεδο κόμβο Κιάτου και αριστερή στροφή εισόδου στον κλάδο εισόδου στη νέα Ε.Ο. ρεύμα προς Πάτρα.
Στην κατεύθυνση προς Αθήνα, η διαδρομή παράκαμψης θα ακολουθεί την έξοδο από την Ε.Ο. μέσω προσωρινής σύνδεσης περί τη χιλιομετρική θέση 100.800 – διέλευση μέσω υφιστάμενης γέφυρας Κ.Ο.12 πάνω από το προαστιακό και στροφή αριστερά προς το ΔSR16 – στροφή δεξιά στην οδό Μπακογιάννη , που οδεύει προς τα βορειοανατολικά μεταξύ των οικισμών Πουλίτσα και Κρήνες – συνέχεια επί της επέκτασης της (οδός Στρατηγών) και διέλευση παρά το ανατολικό άκρο του οικισμού Κοκκώνι δεξιά στροφή στην παλαιά Ε.Ο. -πορεία προς τα ανατολικά επί της παλαιάς Ε.Ο. για ένα μήκος περί τα 10 χλμ -αριστερή στροφή εισόδου στην οδό που οδηγεί από την παλαιά Ε.Ο. στον ανισόπεδο κόμβο Αρχαίας Κορίνθου – προσέγγιση του ανισόπεδου κόμβου και είσοδος στην Ε.Ο. προς Κόρινθο – Αθήνα μέσω της αντίστοιχης ράμπας.
Ειδικά για τα οχήματα μεγάλου μήκους (>13μ.) θα υποδεικνύεται, μέσω πληροφοριακής σήμανσης να εξέρχονται νωρίτερα στο ανισόπεδο κόμβο Κιάτου και μέσω της παλαιάς Ε.Ο. να εισέρχονται ξανά στη νέα Ε.Ο. μέσω του ανισόπεδου κόμβου Αρχαίας Κορίνθου.