Η χρήση σύγχρονων και παραδοσιακών μέσων, όπως η διαδικτυακή πληροφόρηση, η διοργάνωση ημερίδων και η συμμετοχή σε εκθέσεις, είναι οι βασικοί άξονες του σχεδίου δράσης που έχει σαν στόχο την τουριστική προβολή της περιφέρειας Θεσσαλίας την περίοδο 2011-2013.

Το σχέδιο δράσης, παρουσιάστηκε σήμερα από εκπροσώπους ιδιωτικής εταιρείας που έχει αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου μάρκετινγκ, στους εκπροσώπους των εμπλεκομένων φορέων στο πλαίσιο ανοιχτής διαβούλευσης, στο κτίριο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας στη Λάρισα.

Το σχέδιο μάρκετινγκ, προϋπολογισμού 1 εκ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Διαθρωτικό Ταμείο ΕΣΠΑ,μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Θεσσαλία-Στερεά Ελλάδα-Ήπειρος 2007-2013».

Είναι η δεύτερη κατά σειρά διαβούλευση που διοργανώνεται για το σκοπό αυτό. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν το σχέδιο που παρουσιάστηκε και στη συνέχεια να διατυπώσουν τις προτάσεις και τις απόψεις τους. Η τελική απόφαση για το σχέδιο θα ληφθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.