Περιορισμένες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε επίπεδο Ομίλου είναι οι απώλειες εσόδων της Cosmote, παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις που έχει προκαλέσει σ την κινητή τηλεφωνία η οικονομική κρίση και ο διαρκώς εντεινόμενος ανταγωνισμός.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα από τον Όμιλο ΟΤΕ με τα οικονομικά αποτελέσματα του Β΄ τριμήνου 2010.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, κατά το πρώτο εξάμηνο, η Cosmote Ελλάδος κατάφερε να συγκρατήσει τις απώλειες εσόδων στο -4.4% και να διαμορφωθούν στα 911,6 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο Ομίλου οι απώλειες συγκρατήθηκαν, το ίδιο χρονικό διάστημα στο -5% με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 1.397,1 εκατ. ευρώ.

Παρά την γενικότερη αρνητική συγκυρία, η COSMOTE σημείωσε θετικές επιδόσεις σε ότι αφορά το περιθώριο κερδοφορίας EBITDA, το οποίο παρέμεινε σταθερό επί της ουσίας στην Ελλάδα, στο 36,1% (-0,2 μμ σε σχέση με το α’ εξάμηνο το 2009) και στο 33,7% σε επίπεδο Ομίλου (-1,1%).

Θετική είναι και η επίδοση σχετικά με την πελατειακή βάση του Ομίλου η οποία διαμορφώθηκε στα 21,6 εκατ. στις 4 χώρες δραστηριοποίησής του (Ελλάδα, Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία), με τους πελάτες της COSMOTE στην Ελλάδα στα 8,5 εκατ., μετά και την εκκαθάριση της πελατειακής βάσης που προέκυψε από τη διαδικασίας ταυτοποίησης των καρτοκινητών.

Στη Ρουμανία, το μερίδιο αγοράς της θυγατρικής της COSMOTE έχει ξεπεράσει το 24%, στη Βουλγαρία η πελατειακή βάση αποτελεί πλέον το 55% του συνόλου των πελατών της εταιρείας η οποία επέστρεψε σε θετικό πρόσημο στις νέες συνδέσεις για πρώτη φορά μετά το 2008, ενώ, παρά την είσοδο νέου παρόχου στην αγορά της Αλβανίας, η πελατειακή βάση της AMC ξεπερνά τα 2 εκατ., με το περιθώριο EBITDA της εταιρείας στο ιδιαίτερα υψηλό 48,4%.