Ως μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας της για το «Spectre», τη νέα πολυαναμενόμενη ταινία του James Bond, η Heineken αποκάλυψε το νέο τηλεοπτικό της σποτ, στην οποία ο Daniel Craig πρωταγωνιστεί σε καταδίωξη με ταχύπλοο. Παράλληλα, ανακοίνωσε την έναρξη της συναρπαστικής ψηφιακής καμπάνιας με την πρώτη selfie από το διάστημα, με τίτλο «Spyfie». Η καμπάνια για την ταινία «Spectre» είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια ενέργεια μάρκετινγκ της Heineken για το 2015. Το Spectre, η 24η περιπέτεια του James Bond, από την εταιρεία παραγωγής Albert Broccoli’s EON Productions, την Metro-Goldwyn-Mayer Studios και τη Sony Pictures Entertainment, θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στη Μεγ. Βρετανία στις 26 Οκτωβρίου, ενώ αναμένεται στην Ελλάδα στις 12 Νοεμβρίου. Η Heineken είναι ο μοναδικός χορηγός της ταινίας «Spectre» που δημιούργησε τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Daniel Craig. Για το τηλεοπτικό αυτό σποτ, η Heineken συνεργάστηκε με κινηματογραφιστές και κασκαντέρ από την ταινία, δημιουργώντας έτσι μια «αυθεντική» Bond αίσθηση. Η πρωτοτυπία του οποίου είναι η Zara, μια νεαρή γυναίκα, η οποία εμπλέκεται κατά λάθος σε μία καταδίωξη με ταχύπλοο, και βοηθά έτσι τον πιο αγαπημένο κατάσκοπο όλου του κόσμου να πετύχει την αποστολή του. Δείτε το νέο τηλεοπτικό σποτ της Heineken και της νέας ταινίας του James Bond, με ένα κλικ εδώ. Για την ψηφιακή της καμπάνια για το «Spectre», η Heineken ξεπερνά για ακόμα μια φορά τα όρια της σύγχρονης τεχνολογίας, και «τραβάει» τη «Spyfie», την πρώτη selfie παγκοσμίως από το διάστημα. Για τη «Spyfie», η Heineken συνεργάστηκε με την Urthecast προκειμένου να «τραβήξει» εικόνες υψηλής ευκρίνειας, χρησιμοποιώντας την κάμερα του δορυφόρου «Δείμος», που αυτή την στιγμή βρίσκεται σε τροχιά 600 χιλιομέτρων πάνω από την επιφάνεια της Γης. Η Ευτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager Heineken Ελλάδος αναφέρει: «Με αφορμή τον εορτασμό της 18χρονης σχέσης μας με τις ταινίες του James Bond, η καμπάνια μας για την ταινία Spectre είναι πιο καινοτόμα από κάθε άλλη φορά. Η ίδια η φύση των ταινιών του Bond μας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουμε μια πρωτοποριακή προσέγγιση που ενθουσιάζει και προσθέτει αξία στην εμπειρία των θεατών και φίλων του James Bond. Με πρωταγωνιστή το Daniel Craig στο νέο μας τηλεοπτικό σποτ και την πρώτη selfie από το διάστημα, το “Spyfie”, δίνουμε πρόσβαση για ακόμα μία φορά στο θαυμαστό κόσμο του James Bond». Η σχέση της Heineken με τις ταινίες του James Bond χρονολογείται από το 1997 από την ταινία «Το Αύριο Ποτέ δεν Πεθαίνει», με το «Spectre» να αποτελεί την 7η συνεχόμενη συνεργασία της μάρκας με το θρυλικό ήρωα, James Bond.