Το εγχείρημα των δύο ιαπωνικών εταιρειών μας έχει απασχολήσει ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, και όπως όλα δείχνουν αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει να συμβαίνει, τουλάχιστον για το επόμενο έτος, όπου και θα δούμε την τελική μορφή του αυτοκινήτου. Αυτό αν μη τι άλλο, μαρτυρά την επιθυμία του φανατικού κοινού και των δύο εταιρειών για το εν λόγω κουπέ, τόσο γιατί οι μεν της Toyota περιμένουν έναν αντάξιο απόγονο της Celica, και τόσο γιατί οι μεν της Subaru επιθυμούν τα ασύλληπτα περιθώρια πρόσφυσης της τεχνολογίας All-Wheel Drive και σε τρίθυρο «πακέτο»!
Τα τελευταία νέα λοιπόν, θέλουν την μορφή του κουπέ της Subaru να τείνει προς τα ανεπίσημα σχέδια που σας παρουσιάζουμε, και το μηχανικό σύνολο της βασικής έκδοσης να είναι το γνωστό δίλιτρο της εταιρείας, αλλά με την ιπποδύναμη να ξεκινά από τους 200 ίππους. Η μετάδοση θα περνά στον πίσω άξονα και για τις δύο εταιρείες, ενώ το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων, που επίσης θα μοιραστούν και οι δύο εκδόσεις, για μείωση του κόστους. Αυτό που δεν αποκλείεται πάντως είναι η ύπαρξη πιο δυνατών εκδόσεων (STi για τη Subaru) με τετρακίνηση και την ιπποδύναμη στους 300 ίππους, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν.
Την ίδια στιγμή από το στρατόπεδο της Toyota διέρρευσε ένα σχέδιο που ο αμερικανικός ειδικός τύπος θέλει να είναι το λογότυπο του αυτοκινήτου, και το οποίο επίσης σας παραθέτουμε. Εάν αυτό είναι πραγματικότητα τότε έχουμε μια πρώτη «επιβεβαίωση» ότι και το αυτοκίνητο της Toyota θα χρησιμοποιεί boxer κινητήρα, καθώς και ότι ο κωδικός «86» που σχηματίζεται στο κέντρο του θα αποτελεί μέρος του ονόματος του αυτοκινήτου (όπως π.χ.: AE86 Corolla Levin της δεκαετίας του 1980 κ.λ.π.).
Πηγή: autotriti.gr