Η αντίστροφη μέτρηση για το λανσάρισμα του νέου VW ID.7 ξεκίνησε: η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας των ID. μοντέλων θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Απριλίου.

Λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίαση, η Volkswagen παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το μηχανολογικό σύνολο και τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης του σεντάν που έχει σχεδιαστεί για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων.

Το καμουφλαρισμένο ID.7 εξακολουθεί να πραγματοποιεί τις τελευταίες δοκιμές του στο Αλικάντε της Ισπανίας. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων είναι σε θέση να αναδείξει πλήρως τα οδηγικά χαρακτηριστικά του στους ελικοειδείς και ορεινούς δρόμους της περιοχής.

Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της VW. Είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την VW στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί πάνω απ’ όλα όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας: ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, προβλέπεται αυτονομία κατά WLTP έως 700 χλμ. και χωρητικότητα φόρτισης έως 200 kW. Το ID.7 υπογραμμίζει έτσι την καταλληλότητά του για μεγάλες αποστάσεις, ειδικά για οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα και εταιρικούς πελάτες.

Νέος μηχανολογικός εξοπλισμός

Η προαιρετική μεταβαλλόμενης ενδοτικότητας ανάρτηση με πλήθος ρυθμίσεων (DCC) και ο διαχειριστής δυναμικής οδήγησης της λιμουζίνας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχουν βελτιωθεί εκ βάθρων. Χάρη στη δυνατότητα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσφέρουν μεγάλη διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Μαζί με το νέο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, τα συστήματα εξασφαλίζουν ακριβή οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν επίσης δοκιμαστεί διεξοδικά ως μέρος των οδηγικών δοκιμών στην Ισπανία.

Εσωτερικό

Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ του ID.. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας.

Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7: με διαγώνιο 38 εκατοστών (15 ίντσες), η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.

Προσαρμοζόμενο κάθισμα και νέο σύστημα μασάζ

Η Γερμανική εταιρία έχει αναπτύξει μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού για το ID.7. Ανάλογα με την έκδοση, αυτά τα νέα καθίσματα προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης. Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέας σχεδίασης λειτουργία μασάζ. Εκτός από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων.

Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergo Active Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης. Στην κατηγορία του ID.7, τα νέα καθίσματα ορίζουν ένα πρότυπο που παλαιότερα ήταν γνωστό μόνο στην πολυτελή κατηγορία.

Το ID.7 φέρνει την οικογένεια μοντέλων ID. σε ένα νέο επίπεδο και τοποθετείται ξεκάθαρα ως η ηλεκτρική λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας.