Η Skoda Auto παρουσίασε τη νέα της εταιρική της ταυτότητα ως μέρος της γενικότερης στρατηγικής «Next Level – Skoda Strategy 2030».
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής ταυτότητα (CI). Επιπλέον, η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία, επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα.
Το Vision 7S concept παρέχει μία πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030.
Για να υποστηρίξει αυτή τη νέα στρατηγική, η Škoda θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.