Η Mercedes λανσάρει και επίσημα πλέον την κορυφαία έκδοση του νέου τετραθέσιου μοντέλου της, το οποίο φέρει την ονομασία CLS63 και φυσικά τα αρχικά της AMG, που από μόνα τους υπόσχονται καταιγιστικές επιδόσεις.
Το νέο τετραθέσιο και τετράθυρο… κουπέ της γερμανικής εταιρείας αποκτά και επίσημα πλέον την κορυφαία του έκδοση. Πρόκειται για την CLS63 AMG, που είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της εταιρείας που «φορά» των εντυπωσιακών προδιαγραφών V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων. Επί της ουσίας, μιλάμε για ένα υπερτροφοδοτούμενο διαμάντι, με δύο μάλιστα τούρμπο, το οποίο αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 6,3 V8, αποδίδοντας 700(!) Nm ροπής και 525 ίππους, οι οποίοι μπορούν να… ανέλθουν εύκολα στους 557 με την υιοθέτηση του «AMG Performance Package» της εταιρείας. Με βάση τις επίσημες αναφορές της, οι οποίες αφορούν την αμερικάνικη εκδοχή του μοντέλου, η οποία πραγματοποιεί και αυτό με τη σειρά το ντεμπούτο του Λ. Άντζελες, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 4,4 και 4,3 δλ. αντίστοιχα. Όσο για την τελική, στην πρώτη περίπτωση «περιορίζεται» ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ στη δεύτερη… απελευθερώνεται έως την εντυπωσιακή τιμή των 300 χλμ./ώρα.
Στους υπόλοιπους τομείς, ξεχωρίζει κανείς το αυτόματο MCT Speedshift κιβώτιο των 7 σχέσεων, το σύστημα Start & Stop του V8 κινητήρα, τα μόλις (τηρουμένων των αναλογιών και των επιδόσεων ασφαλώς) 232 CO2 που εκπέμπει ο προηγούμενος για κάθε χλμ., καθώς και τις σημαντικές αλλαγές-αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, οι οποίες αφορούν στο φαρδύτερο κατά 24 χλστ. εμπρός μετατρόχιο καθώς και στη χαμηλότερη, κατά 15 χλστ., ανάρτηση AirMatic. Σχεδιαστικά, τέλος, εύκολα παρατηρεί κανείς τον «βαθύτερο» εμπρός προφυλακτήρα, τα μεγαλύτερα εμπρός φτερά που κοσμούνται από τις επιγραφές V8 Turbo, το ανασχεδιασμένο καπό, την πίσω αεροτομή, το νέο διαχύτη αέρα κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, καθώς φυσικά και τους νέους τροχούς των 19 ιντσών.
Πηγή: 4troxoi.gr