Σε πλήρη λειτουργία παραμένουν οι υπηρεσίες After Sales της Citroën, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroenApp” ή στην ειδική ενότητα στο website της μάρκας, δίνει την δυνατότητα να κλειστεί ραντεβού με επίσημο επισκευαστή εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή.
Η εταιρία προσφέρει επίσης, λύσεις για την συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων
Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με την σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους των συνεργείων ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.
Η χρήση του website (Citroen OnlineBooking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.
Περισσότερες πληροφορίες βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα της Citroën.