Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν τη Ford να ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των city cars, πολύ περισσότερο δε ενόψει της επικείμενης επέλασης των Γερμανών του Ομίλου VW με την τριπλέτα των εκδόσεων του νέου Up!.

Η μάχη στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης αρχίζει πλέον να αποκτά νέο… περιεχόμενο, με ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές –μικρούς, αλλά και μεγάλους- να ανοίγουν σιγά σιγά τα χαρτιά τους καταθέτοντας και επίσημα τις δικές τους αντι-προτάσεις. Μια από αυτές, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, είναι και αυτή της Ford, που με το πρωτότυπο Start, το οποίο είδαμε φέτος για πρώτη φορά στην Έκθεση του Πεκίνου, σχεδιάζει μεθοδικά τη δική της αντεπίθεση. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ριζικά νέο μοντέλο, το οποίο θα αντικαταστήσει κάποια στιγμή την υπάρχουσα εκδοχή του Ka, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός οχήματος με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πρώτα και κύρια, το νέο μικρό της Ford, το οποίο θα «πατά» στο νέο Start, θα διακρίνεται για το χαμηλό του χαμηλό, που αναμένεται να μην υπερβαίνει το άτυπο φράγμα των 10.000 ευρώ στις αγορές της γηραιάς ηπείρου. Ωστόσο, το γεγονός αυτό δεν αναμένεται να αποτελέσει τροχοπέδη στον τομέα της ποιότητας ή της τεχνολογίας, αφού, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα διαθέτει έναν προηγμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού, όμοιο σε προδιαγραφές και γενικότερη φιλοσοφία με εκείνους των νέων Focus-Mondeo-C-Max (βλ. EcoBoost), με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα 1.000 κ.εκ., ο οποίος θα διακρίνεται όχι μόνο για την υψηλή του απόδοση (εφάμιλλη με εκείνη ενός ατμοσφαιρικού 1,6 λίτρων!), αλλά και για τις περιορισμένες απαιτήσεις του σε καύσιμο. Την ίδια στιγμή, οι μέσες εκπομπές CO2 δεν αναμένεται να ξεπερνούν τα 100 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία δεν αναμένεται να… επενδύσει μόνο στον τομέα των κινητήρων, καθώς ταυτόχρονα το βάρος θα πέσει και στη μείωση του βάρους του αμαξώματος μέσω της χρήσης ελαφριών μετάλλων/κραμάτων όσον αφορά το πλαίσιο, αλλά και αντίστοιχων υλικών, όπως το πλαστικό, σε σχέση με πολλά τμήματα των εξωτερικών του επιφανειών.

Ο διεθνής τύπος αναφέρει πως το νέο αυτό baby Ford, το οποίο παρεμπιπτόντως θα είναι ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο» και όχι ένα προϊόν σχεδιασμένο αποκλειστικά για τις ανάγκες των αγοραστών της Ευρώπης, αναμένεται να μπει στην παραγωγή όχι νωρίτερα από το 2014, με τη διάθεσή του να ξεκινά αρχικά στις λεγόμενες και ως αναπτυσσόμενες αγορές της υφηλίου, όπως είναι αυτές της Κίνας, της Ινδίας κοκ. Στο δρόμο του, το νέο μικρό της Ford αναμένεται να βρει όλες τις μελλοντικές παραλλαγές -για λογαριασμό των Seat και Skoda- του επερχόμενου VW Up!, και βέβαια το καταξιωμένο Toyota IQ, αλλά και το 2κύλινδρο 500ακι της ιταλικής Fiat.

Πηγή:4troxoi.gr