Η Honda εγκαινιάζει μια νέα γκάμα turbo κινητήρων VTEC, 1,0 λτ., 1,5 λτ. και 2 λτ., με τον τελευταίο να εφοδιάζει τη νέα γενιά του Civic Type R, που θα αποδίδει τουλάχιστον 280 ίππους και θα λανσαριστεί το 2015.
Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας γκάμας υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης 3 και 4 κυλίνδρων, άμεσου ψεκασμού, τεχνολογίας VTEC, που στόχο έχουν να «μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις και να πετύχουν τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου», όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της Honda.
Πιο συγκεκριμένα, τα νέα μοτέρ θα είναι 1 λίτρου, 1,5 και 2λιτρα, αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι αποδόσεις τους δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί. Το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι το 2,0 λτ. μοτέρ θα τροφοδοτεί το νέο Civic Type R, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2015 σε όλες τις αγορές και θα παράγει πάνω από 280 «άλογα».
Παράλληλα, το νέο Honda Civic Type R «εντοπίστηκε» σε κατασκοπευτικές εικόνες, οι οποίες δείχνουν πιθανότατα και την τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής. Το 5θυρο μοντέλο λοιπόν, σύμφωνα με πληροφορίες, θα διαθέτει ένα σπορ kit με αεροδυναμικά βοηθήματα εξωτερικά, εξελιγμένη ανάρτηση και αναβαθμισμένα φρένα, σε σχέση με το υπάρχον.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο CEO της Honda, Takanobu Ito τόνισε ότι με το νέο Type R θα πρέπει να «σπάσει» το ρεκόρ των 8:07.97, χρόνος που χρειάζεται το τωρινό μοντέλο, για να ολοκληρώσει το γύρο του Nurburgring.
Επίσης, ο WTCC οδηγός της Honda, Gabriele Tarquini, επεσήμανε ότι είναι «ενθουσιασμένος από τη δύναμη και τη ροπή του κινητήρα του νέου Civic Type R».
Πηγή: autotriti.gr