Παρά το γεγονός ότι η Ferrari έχει μια δοκιμασμένη «συνταγή» για τα μηχανικά της σύνολα, η ιταλική εταιρεία έχει στα σχέδιά της μεγάλες αλλαγές, οι οποίες θα ξεκινήσουν από το 2016.
Αρκετά δημοσιεύματα στο διαδίκτυο θέλουν την εταιρεία να αφήνει πλέον τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και να τοποθετεί τούρμπο μοτέρ για πιο εκρηκτικές επιδόσεις, αλλά ταυτόχρονα περιορισμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων CO2.
Το τελευταίο δημιούργημα της Ferrari, εκτός από την ειδική έκδοση 458 Italia Speciale, ήταν η LaFerrari, η οποία φέρει υβριδική τεχνολογία κι αποτελεί το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής που βγήκε από το εργοστάσιο του Maranello.
Η πρώτη απόπειρα για τοποθέτηση υβριδικού συνόλου σε Ferrari είχε επιτυχία, με αποτέλεσμα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να προχωρήσει και στο δεύτερο «πείραμα», τοποθετώντας τούρμπο μηχανικά σύνολα. Το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ πιθανό να είναι ένας V8 και αργότερα ένας V6, ο οποίος θα εφοδιάζει το διάδοχο της 458 Italia.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ferrari κατασκευάζει δύο twin-turbo έναν 3λτ. V6 κι έναν 3,8 λτ. V8 με 410 και 530 ίππους αντίστοιχα και τους προορίζει για τη νέα Quattroporte.
Πηγή: autotriti.gr