Οργασμός νέων μοντέλων στο premium κομμάτι της μικρής κατηγορίας, αφού σύντομα το Audi A1 θα αποκτήσει δύο νέους και άκρως φιλόδοξους ανταγωνιστές.
Ο πρώτος εξ αυτών είναι μια νέα μικρή Mercedes-Benz, ενώ ο δεύτερος θα είναι ένα αντίστοιχο ολοκαίνουργιο μοντέλο της BMW.
Το πρώτο λοιπόν μικρό αυτοκίνητο των Βαυαρών θα το δούμε μέχρι τα τέλη της χρονιάς βασιζόμενο στην ίδια προσθιοκίνητη πλατφόρμα του επόμενου Mini.
Πολυτελής εμφάνιση μιας γνήσιας BMW
Στο κομμάτι της σχεδίασης, η μικρότερη BMW δεν θα ξεφύγει από τη γνώριμη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, υιοθετώντας μια εμφάνιση που θα τονίζει τον premium χαρακτήρα της.
Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα το σχήμα των φωτιστικών θα παραπέμπει μεν σε αυτά της BMW Σειρά 1, ωστόσο το κομμάτι που τα ενώνει με τη χρωμιωμένη γρίλια, είναι μια πρακτική που πρώτη μας την έχει γνωρίσει η μεγαλύτερη BMW Σειρά 3.
Στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου, εντύπωση προκαλεί η σχεδίαση του προφυλακτήρα, με χρωμιωμένα τμήματα σε σχήμα «S» και ιδιαίτερο δυναμισμό.
Από εκεί και πίσω, στο πλάι του αμαξώματος ξεχωρίζει η οριζόντια νεύρωση ψηλά, κάτω από τα παράθυρα, η οποία καταλήγει πάνω στα πίσω φωτιστικά.
Εκεί, στο πίσω μέρος, με όσα μπορούμε να δούμε στην κατασκοπευτική φωτογραφία, αναμένουμε ένα σχετικά κάθετο σχήμα, ώστε να μην επηρεαστεί ο χώρος στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.
Προσθιοκίνητη και με νέους κινητήρες
Για τη νέα μικρή BMW, έφτασε η στιγμή η μάρκα να μας φέρει την πρώτη προσθιοκίνητη επιλογή στην ιστορία της. Το πάτωμα αυτό είναι μάλιστα εντελώς καινούργιο για όλο το Group BMW και έχει κωδική ονομασία «UKL1».
Πάνω του, θα βασιστούν μια σειρά από νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων και το επόμενο Mini, με το κύριο χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού, να είναι η συμβολή του στη μείωση του βάρους όλων των νέων αυτοκινήτων.
Επίσης, η πλατφόρμα αυτή θα συμβάλει και στη βελτίωση της ακαμψίας όλων των νέων αυτών μοντέλων.
Στο κομμάτι των κινητήρων θα έχουμε και εδώ εντελώς νέα μηχανικά σύνολα με turbo, πετρελαίου και βενζίνης, χωρητικότητας 1,5 λίτρου.
Χαρακτηριστικό τους στοιχείο, θα είναι η μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων τους, σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση αφού οι ιπποδυνάμεις τους θα αγγίξουν τους 220 ίππους.
Πηγή: autotriti.gr