H Ford ανακοίνωσε και επίσημα πλέον ότι στο τέλος του μήνα θα παρουσιάσει την ταχύτερη (προς το παρόν) έκδοση της νέας γενιάς του Focus. Πρόκειται για το πολυαναμενόμενο Focus ST το οποίο θα χρησιμοποιεί το νέο τετρακύλινδρο δίλιτρο EcoBoost κινητήρα με την απόδοση στους 250 ίππους.
Πέραν της φυσικά εντυπωσιακής εμφάνισης του νέου Focus ST, το πιο σημαντικό στοιχείο του φαίνεται να είναι η αλλαγή στον κινητήρα αφού όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν το νέο αυτοκίνητο δεν θα χρησιμοποιεί πλέον το μοτέρ των 2,5 λίτρων, αλλά το νέο πιο σύγχρονο και σε κάθε περίπτωση πιο καθαρό τετρακύλινδρο EcoBoost των 2,0 λίτρων που με υπερτροφοδότηση θα φτάνει στους 250 ίππους.
Πολλαπλό το όφελος λοιπόν, αφού σημειώστε: λιγότερα κυβικά, μεγαλύτερη ιπποδύναμη (κατά 25 ίππους), και μικρότερη κατανάλωση με λιγότερους επίσης ρύπους CO2. Η Ford δεν ανακοινώνει περισσότερα στοιχεία όμως ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο ST είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί και το νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift διπλού συμπλέκτη της εταιρείας, με τη ροπή να αγγίζει τα 350 Nm, και τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε λιγότερο από 6 δλ.!
Το χρώμα με το οποίο θα παρουσιαστεί το νέο Ford Focus ST είναι το έντονο κίτρινο της φωτογραφίας το οποίο η εταιρεία ονομάζει «Tangerine Scream», και είναι ειδικά διαλεγμένο ώστε να αντανακλά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου.
Για πρώτη φορά η Ford θα εκθέσει την πλήρη γκάμα αμαξωμάτων του ολοκαίνουργιου Focus (4d, 5d, station wagon καθώς και την έκδοση ST), ώστε να προωθήσει το «παγκόσμιο προφίλ» του αυτοκινήτου. Όπως η ίδια αναφέρει, η νέα γενιά του Focus θα είναι η πιο σημαντική στην ιστορία του μοντέλου, αφού θα πωλείται σε 120 χώρες, ενώ βασίζεται στη νέα μικρομεσαία πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία θα έχει 80% κοινά χαρακτηριστικά σε παγκόσμια βάση. Η διάθεση του Focus στην αγορά θα ξεκινήσει σε Ευρώπη και Αμερική στις αρχές του 2011, ενώ η έκδοση ST θα είναι διαθέσιμη τους πρώτους μήνες του 2012. Η παρουσίαση του νέου ST θα γίνει στις 30 Σεπτεμβρίου στην έκθεση του Παρισιού, από τον ίδιο τον πρόεδρο της Ford Αμερικής, Alan Mulally, αλλά και από τον αντίστοιχο πρόεδρο της Ford Ευρώπης, Stephen Odell.
Πηγή: autotriti.gr