Η Kia Motors ανακοίνωσε την πρώτη της συνεργασία στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών e-sports, αποτελώντας βασικό χορηγό του League of Legends European Championship (LEC).
Η νέα χορηγία της κορεάτικης μάρκας αποτελεί μια εκστρατεία που ενισχύει την εικόνα της στις μικρότερες ηλικιακά γενιές δυνητικών αγοραστών.
Ως βασικός χορηγός του πρωταθλήματος, η Kia ξεκίνησε μια νέα ταινία με τίτλο «Ready to Play», η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους πιο γνωστούς σχολιαστές (casters) του LEC.
Η ταινία της Kia βλέπει τον Trevor «Quickshot» Henry να συγκεντρώνει μια ομάδα σχολιαστών στο τιμόνι ενός νέου Kia Stinger, προκαλώντας τους Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain και Andrew ‘Vedius’ Day ενώ βρίσκονται καθοδόν προς το LEC.
Για να προσελκύσει την προσοχή των οπαδών του LEC, η Kia θα δημιουργήσει ένα νέο περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ σε συνεργασία με τους καλύτερους παίκτες, τους casters και τα μοντέλα της μάρκας.
Επίσης, θα κατασκευάσει ειδικά διαμορφωμένους χώρους σε εκδηλώσεις όπου θα διεξάγεται το LEC, ενώ θα δημιουργήσει πρωτότυπο περιεχόμενο με την e-sports ομάδα «Fnatic», που έχει κερδίσει επτά φορές το πρωτάθλημα League of Legends με τα μέλη της να απολαμβάνουν την εμπειρία της οδήγησης των μοντέλων της Kia.
Από το 2009 το «League of Legends» είναι ένα online παιχνίδι αρένας μάχης και το πιο δημοφιλές e-sports παιχνίδι στον κόσμο. Η League of Legends «παρακολουθεί» τους «πρωταθλητές» και συνεργάζεται ανά ομάδες καθώς συγκρούονται για την επικράτηση στο παιχνίδι. Το LEC αντιπροσωπεύει το υψηλότερο πρότυπο της League of Legends στην Ευρώπη με δέκα ομάδες να ανταγωνίζονται στο κορυφαίο πρωτάθλημα.
Όπως και στα παραδοσιακά αθλήματα, το LEC παρακολουθείται online από εκατομμύρια «φίλαθλους», ακολουθώντας ομάδες και επαγγελματίες e-sports παίχτες καθώς και υψηλού επιπέδου σχολιαστές μέσω streaming υπηρεσιών.
Νίκος Τσάδαρης