Τα Audi αρχικά φαίνονταν ότι είχε σημαντικά σχέδια για το R8 e-tron.
Έπειτα από την κατάρριψη του ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring ως το ταχύτερο ηλεκτροκίνητο παραγωγής με χρόνο 8:09’’, οι πρώτες εκτιμήσεις ήταν ότι θα έμπαινε στην παραγωγή το 2013 για περιορισμένο όγκο πωλήσεων. Όμως τελικά τα πράγματα δεν κύλισαν έτσι.
Ο επικεφαλής του R&D της Audi, Wolfgang Durheimer έβαλε στον «πάγο» τα πλάνα παραγωγής. Ο λόγος σύμφωνα με αμερικανικό περιοδικό αφορούσε στο κόστος των μπαταριών που εκτόξευε την τιμή του αυτοκινήτου.
Από την άλλη, μπορεί ο χρόνος των 8:09’’ για την «πράσινη κόλαση» να είναι τιμή ικανοποιητική, όμως συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό των roadsters με συμβατικούς κινητήρες, το R8 e-tron δεν είχε τύχη.
Τη στιγμή που η Mercedes-Benz λάνσαρε την SLS AMG E-Cellη οποία είναι πιο ισχυρή από τη βενζινοκίνητη SLS και μάλιστα είναι η πιο δυνατή AMG που έχει κατασκευαστεί ποτέ, η Audi δεν είχε κάτι σπουδαίο να επιδείξει.
Ας ελπίσουμε ότι θα επανέλθει στο μέλλον με κάτι πιο πικάντικο που να δικαιολογεί την παρουσία του στο χώρο των dream cars.
Πηγή: gocar.gr