Το τελικό στάδιο στον δρόμο για τη μαζική παραγωγή ολοκληρώνει η νέα BMW M8 Coupe, με κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,8 – 10,7 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 246 – 243 γρ/χλμ.
Ήδη η BMW M GmbH δοκιμάζει ένα αρχικό πρωτότυπο της προσεχούς ναυαρχίδας της στην πίστα GP του Εστορίλ, στην Πορτογαλία και το εντυπωσιακό όχημα βρίσκεται στην
τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης για την μαζική παραγωγή.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, με ελαχιστοποιημένο βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, βέλτιστο μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια.
Οι ειδικές βελτιστοποιήσεις για τα μοντέλα M αυξάνουν τα ήδη υψηλά επίπεδα ακαμψίας στη δομή του αμαξώματος, στα εξαρτήματα και στις εδράσεις του πλαισίου, ενώ η ειδική ανάρτηση M πετυχαίνει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια διεύθυνσης και δυναμική συμπεριφορά στο στρίψιμο.
Ο υψηλόστροφος V8 κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει πάνω από 600 ίππους και η μεταφορά ισχύος είναι πλήρως μεταβλητή μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive με μεγαλύτερο ποσοστό κατανομής ροπής πίσω και με 2WD mode.
Το λανσάρισμα στην αγορά της M8 Coupe θα γίνει μέσα στο 2019, ενώ επιπλέον εκδόσεις του μοντέλου θα είναι τα M8 Cabrio και M8 Gran Coupe.
Νίκος Τσάδαρης