Στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, το Groupe Renault παρουσίασε το EZ-Ultimo, ένα ρομποτικό, αυτόνομο, ηλεκτρικό, διασυνδεδεμένο concept car, που αποτελεί μια πλατφόρμα για υπηρεσίες κοινόχρηστης μετακίνησης, προσφέροντας μια premium εμπειρία εν κινήσει.
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, για μία ώρα, ή για μία μέρα το EZ-Ultimo αφορά σε ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία μιας ιδιωτικής βόλτας στην πόλη, μιας πολυτελούς τουριστικής εμπειρίας, ή ακόμα και στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκτείνουν την premium εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους και στις μετακινήσεις τους.
Το EZ-Ultimo είναι ένα ρομποτικό όχημα μέσα στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν το ταξίδι τους σε ένα περιβάλλον σχεδιασμένο σαν lounge, εξοπλισμένο με όλες τις ανέσεις και τις υπηρεσίες που χρειάζονται είτε για να χαλαρώσουν, είτε για να διασκεδάσουν. Φιλόξενο και άνετο, ενσαρκώνει την υπόσχεση της μάρκας για «Εύκολη Ζωή» (Easy Life), προσφέροντας εύκολη πρόσβαση μέσω της μεγάλης, αυτόματα ανοιγόμενης πόρτας, και της περιστρεφόμενης θέσης που υποδέχεται τον επιβάτη. Για ακόμα περισσότερη ιδιωτικότητα, οι επιβάτες προστατεύονται από τα αδιάκριτα βλέμματα από γυάλινα παραπετάσματα στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου.
Το κομψό εσωτερικό, εμπνευσμένο από τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, είναι ειδικά κατασκευασμένο από υλικά ανώτερης ποιότητας, όπως το ξύλο, το μάρμαρο και το δέρμα, για μία ξεκούραστη και ευχάριστη εμπειρία.
Εφοδιασμένο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το EZ-Ultimo καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων, καθώς είναι συνδεδεμένο με τεχνικές δομές και μπορεί να προσαρμοστεί στο αστικό περιβάλλον, στον αυτοκινητόδρομο, ή ακόμα και στις ανάγκες των υπηρεσιών μεταφοράς σε συγκεκριμένους προορισμούς.
H ζωή εν κινήσει
Καθώς η μετακίνηση εξακολουθεί και εξελίσσεται με τα διασυνδεδεμένα και αυτόνομα αυτοκίνητα, η Renault πιστεύει ότι οι πελάτες θα αρχίσουν να αποζητούν πιο πλούσιες εμπειρίες εν κινήσει, αξιοποιώντας εκ νέου με διαφορετικό τρόπο τον χρόνο του ταξιδιού τους, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Προκειμένου να «αγκαλιάσει» αυτή την εξέλιξη, η γαλλική εταιρία επένδυσε σε ένα project νέων media τεχνολογιών υπογράφοντας την πρώτη του συνεργασία με την εταιρεία Groupe Challenges για την ανάπτυξη της Augmented Editorial Experience (Επαυξημένη Συντακτική Εμπειρία).
Πρόκειται για μία εντυπωσιακή, ρεαλιστική εμπειρία που συνδυάζει το προσωποποιημένο premium περιεχόμενο και τις multi-media εφαρμογές με τη μετακίνηση, με απώτερο σκοπό να μετατρέψει την ώρα του ταξιδιού σε μία γνωστική εμπειρία για τους επιβάτες του μέλλοντος, οχημάτων όπως το EZ-Ultimo, το τρίτο μιας σειράς από concept cars της μάρκας που εστιάζουν στις αυτόνομες, ηλεκτρικές, διασυνδεδεμένες και κοινόχρηστες υπηρεσίες αστικής μετακίνησης.
Νίκος Τσάδαρης