Βασισμένο στο ενδιαφέρον πρωτότυπο Takeri και με εξελιγμένες εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, το επόμενης γενιάς Mazda6 έχει το δικό του ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Το Mazda6 μπορεί να μην κυριάρχησε στις πωλήσεις των οικογενειακών αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχουμε να κάνουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή στα μεσαία μοντέλα.

Η Mazda φαίνεται πως έχει αποφασίσει να επενδύσει πολλά στην επόμενη γενιά του οικογενειακού της μοντέλου, ρίχνοντας το βάρος της τόσο σε θέματα εμφάνισης όσο και θέματα τεχνολογίας.

Ντιζάιν «made in Japan»

Σε επίπεδο αισθητικής, το επόμενο Mazda6 δεν κρύβει την ιαπωνική του καταγωγή, καταφέρνοντας να δείχνει πολύ ενδιαφέρον και αρκούντως δυναμικό.

Αυτό που ίσως έχει ενδιαφέρον είναι πως το σχεδιαστικό μοτίβο στο οποίο θα βασιστεί το αυτοκίνητο προέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από το πρωτότυπο Takeri που γνωρίζουμε ήδη σχεδόν ένα χρόνο τώρα και απεικονίζεται παρακάτω.

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα και με καινούργια μοτέρ

Εκτός όμως από τη νέα σχεδίαση, το πρωτότυπο Takeri και αντίστοιχα, το νέο Mazda6, βασίζονται επάνω στη νέα πλατφόρμα «SKYACTIV» της εταιρείας. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο προσθιοκίνητο πάτωμα, το οποίο τοποθετείται και στο Mazda CX-5.

Κύριο χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού είναι η δυνατότητά του να αυξομειώσει τις διαστάσεις του και έτσι, πάνω σε αυτό θα βασιστούν μια σειρά νέα μοντέλα, από το μελλοντικό Mazda3 μέχρι το μεγάλο Crossover, CX-9.

Εκτός του νέου πατώματος, το επόμενο Mazda6 θα λάβει τους νέους κινητήρες «SKYACTIV» βενζίνης και ντίζελ της μάρκας, οι οποίοι θα ξεχωρίζουν για την απόδοση και την οικονομία τους.

Το πρωτότυπο Takeri βέβαια, διαθέτει το 2,2 λίτρων turbodiesel «SKYACTIV-D» κινητήρα, με μέγιστη ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 μόνο 104 γρ./χλμ.! Αυτό το μοτέρ θα είναι στην κορυφή της γκάμας του Mazda6.

Στη βάση της γκάμας του ή κοντά σε αυτή εκτιμάται πως θα δούμε νέα σύνολα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων πιθανόν και με υπερτροφοδότηση.

Η επίσημη παρουσίαση του νέου Mazda6 σε μορφή παραγωγής εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2012.

Πηγή: autotriti.gr