Το νέο scooter της Honda με το όνομα Integra έχει σαν στόχο να ενσωματώσει πλεονεκτήματα από δύο κατηγορίες δικύκλων (scooter και μοτοσικλέτες), σε ένα νέο είδος.
Τα ρίσκα που αναλαμβάνεις, όταν προσπαθείς να ανακαλύψεις από την αρχή τον τροχό είναι σίγουρα μεγάλα. Και για να μην ενδώσεις στην εύκολη λύση της παραγωγής ενός ακόμα δίτροχου, όπως όλα όσα έβγαλες μέχρι σήμερα, πρέπει να διαθέτεις γερό στομάχι, μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου, και διορατικότητα που να διαπερνάει το παρών, ώστε να επιβάλεις τη δική σου άποψη για τα πράγματα που θα έρθουν.
Μια γιαπωνέζικη παροιμία, που θα μπορούσε να αποτελέσει καμπανάκι κινδύνου για τους σχεδιαστές του Integra λέει: «nito wo ou mono wa itto wo mo ezu», και μεταφράζεται ως «αυτός που προσπαθεί να πιάσει δυο λαγούς, τελικά δεν θα πιάσει κανένα». Είναι σοφό να κυνηγάς δυο λαγούς; Στην περίπτωση του Integra, πιστεύουμε πως η Honda θεωρεί το κυνήγι του «άπιαστου» όχι δικαίωμα που βασίζεται στις ειδικές ικανότητες της εταιρείες, αλλά υποχρέωση που πηγάζει από την ίδια της τη φιλοσοφία, και την ανάγκη για πρωτοπορία.
Το δικύλινδρο εν σειρά κινητήριο σύνολο έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και έχει χωρητικότητα 670 κ.εκ. Οι κύλινδροι, με διάμετρο και διαδρομή 73 και 80 χλστ. αντίστοιχα, έχουν την ασυνήθιστη κλίση των 62 μοιρών προς τα εμπρός, μία επιλογή που συνεισφέρει τα μέγιστα στη διατήρηση του κέτνρου βάρους χαμηλά. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοση του μοτέρ στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μία περιοχή που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών, κατά την καθημερινή τους κίνηση, σύμφωνα με τη Honda.
Για αυτό το λόγο σκοπός του νέου κινητήρα δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ροπής και ισχύος αλλά η καλύτερη δυνατή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση από τον αναβάτη.
Πηγή: mototriti.gr