Σημαντικές διακρίσεις κατέκτησαν οι συμμετοχές της BMW, στον αγώνα «Hi-Tech EKO Mobility Rally 2016», ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 8 και 9 Οκτωβρίου στην Αττική και προσμετρά στο θεσμό του Κυπέλλου Εναλλακτικών Ενεργειών (Alternative Energies Cup) της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA). Η γερμανική εταιρία συμμετείχε στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ΙΙΙΑ) με δύο BMW i3 BEV και στην κατηγορία των αυτοκινήτων εναλλακτικών καυσίμων (VII) με ένα BMW i3 REx. Στον αγώνα ακρίβειας ταχύτητας (regularity) o οποίος προσμετρά στο Κύπελλο Εναλλακτικών Ενεργειών της FIA, οι Αντώνης Αδάναλης – Παρασκευή Λουκάκη κατέκτησαν τη 2η θέση στη γενική κατάταξη (με 55 βαθμούς ποινής) πίσω από τους ιταλούς παγκόσμιους πρωταθλητές Nicola Ventura (οδηγός) και Guido Guerrini (συνοδηγός) με Renault Zoe και 33 βαθμούς ποινής. Στο διαγωνισμό οικονομίας που πραγματοποιήθηκε στο σκέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα (102 χλμ.) οι Μάνος Δρακωτός – Παρασκευή Μπασκάκη, κατάφεραν να βρεθούν στην κορυφή της κατάταξης! Η μέση κατανάλωση του BMW i3 BEV για τη συνολική διαδρομή, ήταν 10,3 kWh (7,7 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία μέτρησης του αγώνα). Δεύτεροι στην κατάταξη του διαγωνισμού οικονομίας βρέθηκαν οι Αντώνης Αδάναλης – Παρασκευή Λουκάκη, με κατανάλωση ενέργειας για όλο το πρώτο σκέλος του αγώνα, 12,1 kWh (9,0 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία του αγώνα). Ο φετινός διήμερος αγώνας κάλυψε συνολικά 182,2 χλμ., από τα οποία τα 23 χλμ. αφορούσαν σε 3 ειδικές διαδρομές και 7 χλμ. σε δύο υπερ-ειδικές διαδρομές. Δύο ακόμα i3 BEV συμμετείχαν στο φετινό αγώνα στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Ήταν η συμμετοχή με πλήρωμα τους Γιώργο Σπανό – Μάνο Λαγουδάκη που κατέκτησε την 3η θέση της γενικής κατάταξης στον αγώνα ακρίβειας ταχύτητας (με 1921 βαθμούς ποινής) και παράλληλα την 3η θέση στο διαγωνισμό οικονομικής οδήγησης (με μέση κατανάλωση 13,2 kWh – 9,8 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία μέτρησης του αγώνα) και η συμμετοχή με ένα BMW i3 REx των Γ. Κατσαμπάνη – Ε. Σπυροπούλου που κατάφερε να καλύψει στο πλαίσιο της πρώτης ημέρας του αγώνα απόσταση 350 χλμ., καταναλώνοντας το 93% της χωρητικότητας της μπαταρίας και 4,33 λίτρα βενζίνης. Η μέση κατανάλωση ανά 100 χλμ., ήταν 9 kWh και 1,2 λίτρα βενζίνης και το συνολικό κόστος μόλις 3,4 ευρώ (περίπου όσο 3 λίτρα diesel). Το Hi-Tech ΕΚΟ Μοbility Rally, διοργανώθηκε για 10η συνεχή χρονιά στην Ελλάδα (για την κατηγορία IIIA των ηλεκτρικών οχημάτων ήταν η 3η συνεχής χρονιά) από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) που αποτελεί τον αναγνωρισμένο από την FIA και τον Εθνικό Φορέα Ανάπτυξης του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού με ηλεκτρικά, υβριδικά και εναλλακτικών καυσίμων αυτοκίνητα. O φετινός αγώνας της κατηγορίας IIIA (Ηλεκτρικά Οχήματα) πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των δήμων Αθήνας, Πετρούπολης, Αλίμου και Ηλιούπολης, έχοντας εκκίνηση και τερματισμό στην Πλατεία Κοτζιά, ενώ η απονομή των επάθλων στους νικητές, πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Τιτάνια, την Κυριακή 9 Οκτωβρίου. Περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και τα αποτελέσματα του αγώνα, βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο., καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα. Πληροφορίες για το Κύπελλο Εναλλακτικών Ενεργειών (Alternative Energies Cup) της FIA, βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Νίκος Τσάδαρης