H Nissan κατέκτησε το Διεθνές Βραβείο Χορηγίας της ESA (European Sponsorship Association), για τη συνεργασία της με την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του UEFA Champions League, σε μια τελετή που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 22 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, η Nissan κατάφερε να επικρατήσει του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη τελετή και να στεφθεί νικήτρια, μόλις δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της με την UEFA, η οποία αποτελεί και τη μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας που έχει συνάψει ποτέ η φίρμα. Το βραβείο αυτό αναγνώρισε τη διείσδυση που είχε η Nissan  σε αγορές «κλειδιά» σε παγκόσμιο επίπεδο,  κατά τη διάρκεια της πρώτης σεζόν.

Το UEFA Champions League, η μεγαλύτερη ετήσια αθλητική διοργάνωση του κόσμου, παρακολουθείται αθροιστικά από ένα ακροατήριο 4,3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων  σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας στη Nissan, μέσω της χορηγίας, τη δυνατότητα προσέγγισης ενός μεγάλου πλήθους από παθιασμένους οπαδούς του ποδοσφαίρου, ανά την Υφήλιο. Μέσω της συγκεκριμένης χορηγίας όπως και της αποκλειστικής εκμετάλλευσης του διαγωνισμού για το  Γκολ της Εβδομάδας (Goal Of The Week), η φίρμα έχει εισπράξει μια σημαντική αύξηση σε απήχηση αλλά και σε πρόθεση αγοράς, καθώς ολοένα και περισσότεροι οπαδοί του ποδοσφαίρου αντιλαμβάνονται την μάρκα, ως ένα καινοτόμο και συναρπαστικό εμπορικό σήμα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν 2014/15, η Nissan αναγνωρίστηκε ως ο πιο ενεργός χορηγός του UEFA Champions League, με 643 εγκεκριμένες ενέργειες σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ως επίσημος συνεργάτης του UEFA Champions League, η ιαπωνική εταιρία έχει εκτεταμένα δικαιώματα για τους αγώνες, τις προκαταρκτικές φάσεις, το περιεχόμενο, τα μέσα ενημέρωσης, τη φιλοξενία, τα συναφή δρώμενα και φυσικά για τον τελικό της διοργάνωσης.

Νίκος Τσάδαρης