Το φουτουριστικό σε σχεδίαση T.27 City Car της Gordon Murray Design έχει μήκος μόλις 2,5 μέτρα (πλάτος 1,3 μέτρα και ύψος 1,6 μέτρα), αυτονομία 210 χιλιόμετρα, ενώ αναφορικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα -σχεδόν δηλαδή η τελική του ταχύτητα (105 χλμ./ώρα είναι για την ακρίβεια αυτή), έρχονται σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα.
Για την κίνηση του μόλις 680 κιλών αμαξώματος φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 25kW, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12kWh. Αυτές για να φορτιστούν από μια συμβατική πρίζα σπιτιού χρειάζονται 4 ώρες, χρόνος αρκετά σύντομος για τα μέχρι πρότινος δεδομένα.
Στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 1+2 επιβάτες (εμπρός και πίσω αντίστοιχα), ο χώρος αποσκευών είναι 190 λίτρα και αναφορικά με τον εξοπλισμό ασφάλειας διαθέτει όλα τα απαραίτητα (ABS, ESP, αερόσακους και ζώνες με προεντατήρες).
Σε σύγκριση με τον «ηλεκτροκίνητο» ανταγωνισμό για κάθε χιλιόμετρο καταναλώνει 29% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με το Smart EV, 36% σε σχέση με το Mitsubishi iMiEV και 86% σε σύγκριση με το ηλεκτρικό Mini. Μπορεί λοιπόν να «υπολείπεται» σε επιδόσεις ή σε σχεδίαση, είναι όμως το πιο οικολογικό. Για το πιο οικονομικό, ωστόσο, δεν γνωρίζουμε, αφού η τιμή του – και το αν θα βγει στην παραγωγή- δεν έχουν ανακοινωθεί.
Το σίγουρο, πάντως, είναι πως η ομάδα του Gordon Murray –θυμίζουμε ότι υπήρξε τεχνικός διευθυντής των Brabham και McLaren με τις οποίες κέρδισε 2 και 3 αντίστοιχα παγκόσμιους τίτλους, έχουν φτιάξει ένα ηλεκτρικό όχημα που κοιτάει το μέλλον. Τώρα το πότε τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα γίνουν τα δημοφιλή οχήματα πόλης αυτό είναι συζητήσιμο. Εσείς από την πλευρά σας, νομίζετε ότι θα αργήσουν ή όχι να μπουν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα στη ζωή μας;
Πηγή: autotriti.gr