Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για τα ελαστικά και συγκεκριμένα για τα κλαταρίσματα, κατά τη διάρκεια της φετινής αγωνιστικής χρονιάς.
Ο πρώτος οδηγός της ομάδας, ο Sebastien Loeb, έχασε κάθε ελπίδα για νίκη όταν και είχε δύο κλαταρίσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Μάλιστα, σαν να μην έφτανε αυτό, δεν ήταν λίγες οι φορές που τα ελαστικά βγήκαν από τη ζάντα των αυτοκινήτων! Βέβαια, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και οι οδηγοί της Ford, και συγκεκριμένα οι P-G Andersson και Jari Matti Latvala. Τώρα, όλοι εστιάζουν την προσοχή τους στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς στο Μεξικό, όπου καθ θα χρησιμοποιήσουν το νέο Cross H Tyre της Michelin. «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι αισιόδοξος για το Μεξικό», είπε ο Quesnel και συνέχισε: «Ο λόγος είναι ότι ακόμα δεν ξέρουμε πολλά πράγματα για το ελαστικό. Δεν θα ήθελα η φετινή χρονιά να εξελιχθεί σε λοταρία από τα κλαταρίσματα, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Είχαμε κάποια κλαταρίσματα στη Σουηδία, αλλά πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στο Μεξικό».
Οι Citroen και Ford είχαν αρκετά τέτοια προβλήματα κατά τη διάρκεια των χωμάτινων δοκιμών εξέλιξης των αυτοκινήτων, και ο τεχνικός διευθυντής της Citroen Racing, Xavier Mestelan-Pinon, πρόσθεσε: «Στη Σουηδία χρησιμοποιήσαμε διαφορετικές πιέσεις ελαστικών και αυτό ήταν που έκανε τη διαφορά. Είμαι σίγουρος ότι τα ελαστικά θα είναι πολύ καλά στο Μεξικό». Κάποιοι από τους οδηγούς της Citroen, επέλεξαν να χαμηλώσουν την πίεση των ελαστικών, έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερο το πέλμα και η επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, γεγονός που έκανε το ελαστικό πιο ευπαθή στα κλαταρίσματα. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο Martin Semerad που κέρδισε την κατηγορία Παραγωγής στη Σουηδία, χρησιμοποίησε ελαστικά της DMACK και δεν είχε ούτε ένα κλατάρισμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Πηγή: 4troxoi.gr